1. okt. 2011

Prvi poskusi v bakru

Že poleti sem videla napoved tečaja izdelave nakita iz bakra in se prijavila. Saj ne, da bi si želela tak nakit ali pa da bi me žičkanje kaj posebej mikalo, po tistih nekaj poskusih izpred let. Le želela sem se naučiti nekaj novega. Nekaj takega, česar ne počne čisto vsak.
Se mi zdi, da enostavno moram vsake toliko časa pridobiti kako novo znanje, malo razmigati možgane.
Malo me je bilo strah tečaja, saj sem si pred tedni poškodovala komolec. Verjetno sem ga preveč obremenila. Ker ne počivam, se bolečina širi po celi roki in je zdaj že vsak prijem česarkoli s prsti boleč. Pa je vseeno šlo.
Najprej malo teorije, nato vaje iz zvijanja. Uhh.. kdo bi mislil, da občutek za zvijanje lepih špiralic povsem izgubiš, ko nekaj časa tega ne počneš.
Prva naloge je bila ovijanje kamenčka v bakreno žičko oz. oblikovanje kletke, ki bo kamenček držala. 
Najprej sem idejo skicirala. Precej izgubljeno in razočarano sem gledala v svoje začetke žičkanja, nič mi ni bilo všeč. Z nasveti in tudi kleščami v rokah nam je ves čas pomagala Marija. Ko je bila ona zasedena na drugem delu mize, pa je vskočila še Milica, organizatorka tečaja. Na srečo smo vsi udeleženci precej radovedni in tako sproti izvemo še kaj več, kot je bilo mogoče predvideno.
Po brušenju, patiniranju in poliranju mi je obesek naenkrat postal všeč. Baker je izgubil tisto zoprno rdečkasto barvo in postal res lep.

Moj obesek ima dve strani. Prva srčkasta je narejena po moji skici, druga pa izhaja iz predloge iz gradiva. Jutri pa novim zmagam naproti. Se že veselim prijetne družbe in novih znanj.



I'm taking a class on how to design and make copper wire jewelry. It's been quite a while since I've done some wire jewelry, but I just had to learn something new. I love to learn new skills. 
This is my first copper wire pendant, a result of a first lesson. Didn't like it very much while creating. Later with some patina on and after polishing I started loving it. I'm proud of myself. With some help of a teacher Marija I managed to make something wearable. Can't wait for tomorrow, we’ll be making bracelet and earrings.  

18 komentarjev:

  1. Super! Sploh ker si ujela zelen kamenček ;)
    Mi je všeč, da se vedno kaj novega lotiš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau kako lepo se barva kamna ujema z bakrom. Zelo lep obesek je, na obeh straneh :)). Super, da si se odločila za ta tečaj in tako nadgrajuješ svoje znanje. Uživaj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet nekaj novega in kaže, da ti komolec ne nagaja preveč, ker je obesek čudovit!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole si pa dobro izpeljala! Krasna obeska sta nastala!

    Meni je žičkanje znanstvena fantastika - izgleda nekako enostavno, ko pa sem probala, pa nič ne uboga - ne žica, ne roke, ne klešče...Ah... Kakor izgleda, ti teh težav nimaš ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem za komentarje :)
    Kamen sem kar na mizi dobila tak, so nam pripravili paketke. Ni bilo kaj izbirat :)
    Amikadeja, obesek je en, samo različni plati ima. Imam težave, verjemi.. samo so mi pokazali, kako popraviš napakice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau... sploh ne zgleda kot prvi izdelek, ampak kot delo mojstrice, ki obvlada zadevo. Vse pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen izdelek!
    Super je iti na tak tečaj. Srečaš sebi podobne duše:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hihi, Tika, saj vem, da nisi tako mislila, ampak sem res srečala tebi podobno dušo :) Ustvarjalko z glino :)
    Jupii, jutri pa nadaljujemo :) Skico imam že, samo še lotim se.

    OdgovoriIzbriši
  9. Fajn si prakticirala. :) Je lepo slišati, da si zadovoljna s tečajem. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Občudujem te, ker se vedno znova lotiš česa novega. In vse ti uspeva! Obesek je krasen. Lepo ga nosi!

    OdgovoriIzbriši
  11. Obesek je čudovit in sploh ne izgleda, da bi bil tvoj prvi. Res je kar praviš, da se je potrebno vsake toliko časa naučiti nekaj novega. To človeka razveseli in mu daje nov zagon. Uživaj na tečaju še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  12. Yay, bravo ti, meni je strašansko všeč. (In to kljub zelenemu kamnu, hihi :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nice, very nice!!!!!!!!! In kako lepo plešeta skupaj ti dve barvi in vsi zapleti in vijugice..... res me je očaralo!

    OdgovoriIzbriši
  14. The green goes so well with the copper.... It is amazing! Can't pick which side I like more...

    OdgovoriIzbriši
  15. ooo prav lepo izgleda tale tvoj obesek!
    Fino, da si se lotila nekaj novega, tudi jaz rada "znam" več stvari :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Fantastičan nakit, prekrasno oblikovan! Divim se :)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...