6. nov. 2011

Ena končana, druga še pride na vrsto

Moja je zašita.. zdaj je na vrsti dečvina.
Saj ne bi bila nič posebnega, pač daljša majica na A, če ne bi bilo potiskanih rokavov. Dobro je izpadlo. Na meni ne visi takole v prazno :)
Nelya, kako pa kaj tvoje penaste štampiljke??? :)




One finished, another one to go. This would be plain A-shaped shirt if sleeves wouldn't have been stamped. I love it like it is now. It's not hanging like this on me :)

16 komentarjev:

  1. No vidiš, ko pridem jaz naokoli blogov, je tvoja tunik aže zašita :))) Super je.

    OdgovoriIzbriši
  2. U fina je! Barve potiskov na rokavih se super ujamejo z barvami na majčki!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf,tole je pa ena takšna luštna in uporabna stvarca.
    In piko na i ji da res potisk na rokavih.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna. Zelo je luštna, rokave si super popestrila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. a rabiš? Posodim:-)))
    Krasna tunika!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tunika je krasna! Moje mnenje - še boljša je, ker ima bele potiskane rokave. Cela pisana bi bila kar malo 'prehuda'.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za komentarja
    @lepemalestvari - včasih stare zaloge barv prav pridejo :) tokrat sem imela več sreče kot pameti, res sem imela čisto prave doma
    @Nelya - najprej ti naredi eno stvar z njimi, potem si jih pa za en krog sposodim :)
    @Renata - se povsem strinjam s tabo. Sem tudi sama danes premišljevala, da je takole bolje, kot če bi bila cela pisana.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čuuudovita! Kje že praviš, da take prodajajo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. @K - nikjer, zato jih moram pa šivat :) če pa že, so pa pofl, pa cverni stran visijo, pa po šivih razpadejo.. ne maram :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super je ! Všeč mi je blago in res ima super rokave!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna tunika. Rokavi pa - pikica na i.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...