29. nov. 2011

Prejemnica koledarja Dom in stil

Skoraj bi pozabila na tole obveznost. Za žrebanje sem uporabila kar generator naključnih številk. Ta je za prejemnico koledarja izbral Majo. Maja, tvoj naslov že imam, tako da ga bom posredovala na portal Dom in stil. Verjamem, da ti bo koledar všeč.
Hvala tudi vsem ostalim za sodelovanje. Če drugače ne, vas lahko nagradim z realizacijo ideje.
Same pa se lahko nagradite tudi z brskanjem po prenovljenem portalu Dom in stil. Prav gotovo najdete kako uporabno informacijo. 

3 komentarji:

  1. A sem to jaz?

    Juhu!! Nimam še nobenega koledarja za novo leto in sem ga prav vesela!!

    Hvala!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, Maja :) Jaz ga že imam in je prav simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, čestitke! Malo sem ti pa vseeno fouš ;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...