5. nov. 2011

Na mizi - Od začetka...

Hecno, ko enkrat začnem s kako tehniko.. me potegne še naprej :) Verjetno bo po tej dnevniški strani nastala še kakšna, ali pa slika :)
Poslikala sem nekaj stopenj včeraj zvečer začete strani. Še ni končana :)
Začelo se je z barvo, ki sem jo brez posebnega reda nanesla preko obraza, ki mi ni bil všeč. 


Pripravila metuljčke in na stran iz stare knjige skicirala deklico. 

Barvno podlago popestrila z več barvami, ki sem jih nanašala preko šablon. 

Poskusna postavitev na strani. Samo položeno na papir. 



My new journal page from start to.. somewhere in the middle :) Not finished yet.
Paints painted over sketched face I didn't like. 
New girlie sketched on book page, some butterflies cut out. 
Background embelished with additional painting over stencils. 
Test layout of the page, not glued yet.

9 komentarjev:

  1. ful hudo!!še posebi se mi dopade girlie :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, pridna si!
    Tale izdelek tako zelooo spominja na pomlad...
    Moram priznati, da so mi veliko boljši potretki, ki jih zrišeš sama - sem malo primerjala z zadnjim, narejenim na fotko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zgleda fantastično, sploh ko je v bolj (meni) normalnih barvah:-))))))))Ampak kaj je zdaj to...a nisi rekla, da greš šivat?
    Malo te hecam, saj veš...komaj čakam, da bo tole gotovo

    OdgovoriIzbriši
  4. Tcc, tcc.. tud šice ne berejo natančno :) tole je bilo narejeno včeraj zvečer :) Zjutraj, ko sem prebrala, kaj si vse zašila, sem samo še pospravila in mašine na pult nazaj postavila :) ampak še ni nič za pokazat, je kosilo vmes padlo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. kaj morem, profesionalna deformacija:-P
    Komaj čakam :-))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Sonja,hvala ker nam prinašaš pomlad :) .
    Sej ne da bi zdaj ne bilo lepo,vendar pomlad vodi!


    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Si čudodelka in takšnole barvne igrarije ti gredo odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
  8. Priznam, zeleno rumeno mi sprva ni bilo prav pri srcu. Nadaljevanje mi je že ljubše :), konec pa me bo verjetno presenetil.
    Lepo si dokončala tudi prejšnjo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično, prav zares! Joj, mene ta mixed media tako zelo privlači pa se kar ne spravim več lotiti je po lanskem prvem poskusu, ki niti ni bil tako zgrešen, po mojem.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...