25. mar. 2012

Igrica za 3 blogerke

Ponavadi verižne igrice ignoriram, priznam.. pravi uničevalec verig sem. Tale pa mi je bila simpatična in recimo, da bo tale izjema, za potrditev pravila, da ne igram :)
Potunkala me je Soul Sanctuary. Vabim vas, da si ogledate njen blog, ki potrjuje zapisano glede najljubših materialov iz katerih dela lepe izdelke.

Torej, tule so:
3 najljubši materiali: blago, papir, polymerna glina (pa bi vseeno morala dodati še barve in platna :) )
3 želje: zdravje zame in moje bližnje, zmožnost ne sekirati se zaradi reči, na katere nimam vpliva, veliko časa za ustvarjanje
3 blogerske prijateljice, ki jih vabim, da nadaljujejo igrico: Sandra, Nelya, an-ja

1 komentar:

  1. Sonja hvala ker si me izbrala za nadaljevanje!! Zdaj se pa res moram spravt nazaj na blog!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...