11. mar. 2012

Po delavnicah Lise Pavelke v Mariboru

V mariborskem Europarku so ves teden potekale zanimive delavnice v organizaciji Art Trade-a. Super je bilo, le škoda, da ni bilo kje bližje. Bi verjetno vsako popoldne hodila tam okoli in spraševala, če je še kako mesto prosto :)

V ponedeljek sem se udeležila delavnice Lise Pavelka Basic Sutton Slice. Oblačile smo male kovinske škatlice. Tam smo večinoma prekrile le zgornjo ploskev, potem pa nam je Lisa pokazala še nekaj drugih trikov in predlagala, da obrobo naredimo doma. Ker pa so bile artove punce tako pridne pri pospravljanju, da nam niti pikice mase niso pustile, sem morala še enkrat v Maribor, po Pardo maso. Ne, saj samo zaradi mase ne bi šla :)
Točno pred dvemi leti sem poskusila prvo verzijo te mase, poskus sem objavila z naslovom Pardo prvič.. in do sedaj je bilo to tudi zadnjič. Bila sem prav nezadovoljna, masa je bila mazava, spreminjala je barvo po peki, se že spečena še vedno obarvala ob dotiku z nespečeno.. trenutna različica mase je povsem drugačna. Veliko boljša in prijetnejša za delo, tako da tokrat nimam kaj reči čez njo. Upam lahko le, da se jo bo dalo kupit tudi kje bližje.

Škatlico sem le končala, tako da jo zdaj že lahko pokažem. Kaj bom z njo, še ne vem. Se bom pa s tehniko še igrala, imam že spečene delčke za komplet nakita. Tehnika je večkrat predstavljena na netu, celo posnetek z Liso je objavljen. Vendar je na delavnici povedala toliko raznih trikov, da se je obisk prav gotovo splačal. Da o njeni pozitivni energiji in razigranosti sploh ne govorim :)



Ker so nam po delavnici povedali, da ostale še niso povsem zapolnjene, sem najprej preverila v trgovini, potem še po mailu.. pa informacije o prostih mestih nisem dobila. Tako sem šla kar malo "na blef" v Maribor še v soboto. Na srečo sva s Sandro prišli do Lisine lokacije med prvimi, tako da sem uspela zasesti še zadnje prosto mesto. Sicer bi pač poiskala prosto mesto na kateri od drugih delavnic, saj je bilo dosti zanimivih. Lisa nam je pokazala nekaj trikov pri delu s folijami in teksturami. Tam narejen izdelek mi res ni bil nič posebnega, zato pa mi je zdaj, ko je dopolnjen, kar všeč :) Prvi dan me je izučil, da sem si kar takoj ostanek mase spravila na kupček k mojim stvarem, da sem obesek vsaj lahko končala doma. Ves čas sem premišljevala, če se tale Pardo lahko meša z drugimi polimernimi glinami, vprašala pa nisem :(
Izrezan srček z delavnice sem doma oblekla z dodatno maso, se igrala z ozadjem in tunelčkom za vrvico, ter na koncu dodala še Magic Gloss.




Na hrbtni strani sem odtisnila štampiljko z mojim logom, tem, ki se pojavlja povsod na mojih straneh. Made by Vixi :)

18 komentarjev:

  1. Uau tole so pa res unikatni! Res lepo izdelana škatlica in srčki so tudi prekrasni. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako fajn! Joj, ko bi le imela kaj interesa za fimo, bi ziher uživala z vami. :) Tako pa lahko zdaj samo gledam te lepote.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nataša, saj so imeli tudi slikarske delavnice :) Te so bile v rezervi, če v soboto ne bi prišla zraven k Lisi :)

      Izbriši
  3. Če ti tale info kaj koristi: Pardo dobiš v vseh odtenkih v Hobby & Art trgovini v Kranju (blizu tebe, kajne). Trenutno je to moja najljubša poli masa, res pa je, da nisem prav zahtevna uporabnica, ker delam manj precizne stvari...
    Fino, da je bila Lisa pri nas, meni so všeč njene stvari. Ne dvomim, da je bilo fino ustvarjati skupaj z njo.
    Lep delovni teden ti želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Sem pogledala samo v Artu, kjer sem kupila prve paketke, pa imajo neke stare zaloge, še v kroglicah.

      Izbriši
  4. Izdelki so odlični, nekaj malo drugačnega, kot vidim ponavadi. Morda tudi zato, ker nisem tako dam v svetu tovrstnih izdelkov. Lepo da si bila v našem mestecu, škoda le, da nisi nič rekla, bi lahko kakšno kavico spili. Pa kdaj drugič. :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohhh, kavica se tako dobro bere :) Drugič pa res :)
      Sem pa bila v ponedeljek obkrožena s samimi štajerskimi otočankami, jih je bilo luštno videt.

      Izbriši
  5. o kaksne lepe pisane stvari =) sa tele srcek je p ares nekaj posebnega=)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fajn to. Jaz sem bila na koncu prav vesela, da se nisem mogla odločit, da bi se vozila v Mb za 2h, ker sem cel teden dihala na škrge zaradi dela. Ne bi mogla niti vozit, sem bila že pri govorjenju nekoherentna od utrujenosti :(
    Sicer me je pa ravno v novi vrhniški ustvarjalni trgovini spraševala, ali vlada med ustvarjalkami kaj zanimanja za maso Pardo, ker sem ji jo omenjala pred par meseci ...
    Drugače se pa po mojih izkušnjah lahko mešajo med sabo tiste mase, ki jih pečeš pri isti temperaturi. To pomeni, da je Kato malo težje porabiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem se obakrat šlepala :) sem samo sedela zraven. Ampak bi se tudi peljala, če bi bilo treba, ker se je splačalo. Ne zaradi tehnik, ki jih najdeš na netu ali v njenih knjigah.. ampak zaradi trikov in Lisine energije.

      Izbriši
  7. Fajn, ker si se imela fajn :) In super, da si dobila mesto tudi na sobotni delavnici. Lisa je res enkratna. Super učiteljica - polna energije.
    Izdelka sta čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  8. čudoviti izdelki so nastali!
    je pa res, da tako in tako vse obvladaš.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne stvari si naredila.
    V ponedeljek bi se skoraj videli, pa je bila delavnica že zasedena, v soboto pa si verjetno prevzela moje mesto :) Sem se prijavila, pa je potem prišlo nekaj vmes ;)
    Lisa je res čudovita ustvarjalka in se je splačalo prit na njene delavnice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni izdelki so nastali, ni kaj! Meni tokrat žal ni uspelo prit do MB. Morda pa še kdaj kaj podobnega organizirajo in si jaz uspem prej uskladit moje obveznosti. Verjamem pa, da je izkušnja nepozabna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sonja, čudovit obesek si naredila. Že kar malce pogrešam tole tvoje mečkanje;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasen obesek in škatlica!

    OdgovoriIzbriši
  13. What a wonderful opportunity to learn from Lisa Pavelka! It looks very complicated, complex and lovely. You must be very patient! I tried to understand what you wrote with the help of Mr. Google, and I did understand most of it. One sentence in the translation said "painted with a touch of insomnia". I don't know if you wrote it like that, but I love it and will probably use it in my journal :-)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...