20. mar. 2012

Polimanija vikend - rezultati (3)

Še en od izdelkov preteklega vikenda, ki je dočakal svojo končno obliko, oz. vrvice. Poskus Picarello rezanja, čeprav  v osnovi samo mokume gane tehnika, v meni ljubih barvah. Obesek je po peki brušen in poliran. Visok je 6 cm in obešen na bombažne vrvice različnih barv. Hmm.. kje že imam kako majico za zraven? :)




Mokume gane ala Picarello style :) Sanded and polished after cured in one of my favourite color combinations.

13 komentarjev:

  1. ooo kako si pa ti pridna in kako fantastične izdelke si naredila!
    Super ti gredo od rok :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pišem za zadnjih nekaj objav, ko nisem uspela komentirati: vauu, Sonja. Tako všeč mi je, ko vidim, kako te je napadla poli mrzlica in kako čudoviti izdelki prihajajo izpod tvojih rok. Le tako naprej :)
    Hmm, majica v teh barvah? Verjetno ti bo katera druga znala svetovati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. naj te kar drži tale polimanija - je krasno gledat potem rezulate.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  4. Če ne najdeš nobene majice za zraven - imam jaz :P Super barve :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmm, bo treba še šivat? :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Mam reklček za zraven :) pa belih majic tudi dosti.. Tako da hvala vsem, ki ste me hotele odrešit muk :)
    Sploh pa je čas, ko bo treba it novo garderobo kupovat na začetku sezone, a ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau res lepa kombinacija, verjamem pa da majic za zraven ne bo zmanjkalo ;) pa tudi brez bi dobro zgledalo :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh wow........ kako je to lepo! Deluje savrseno :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. o tale stil pa je čudovit, krasna kombinacija, lepa izdelava pa itak.. lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale in pa hišica (sreča) sta meni najljubši. Spet tvoje barve ane? Še meni je všeč, ker to tvojo roziko dobro skombiniraš z drugimi barvami.

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii, krasen obesek! Sicer pa je tehnika Julie Picarello v osnovi čisti mokume gane, le da je dodala svojo dimenzijo z odtiskovanjem raznoraznih oblik in vzorcev. Meni zelo všečno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jooooj, kaj dela internetni mrk... Kaj vse sem zamudila! Skoraj. Za hišico tudi glasujem :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...