18. mar. 2012

Polimanija vikend drugič

Danes pa je šlo narobe vse, kar je lahko šlo oz. kar mi je jemalo dodaten čas.Najprej nisem našla vrvic, pa o-ringov.. pa "šraufarce" nisem našla, tadruga v hiši je imela prazno baterijo, na roke pa se mi ni vrtalo :)
In tako sem sestavila le še en kompletek, vse ostalo pa čaka na mizi.
Žal je ura že pozna, luč povsem neprimerna za fotografiranja, jaz pa nimam več energije za postavljanje vseh lučk, da bi bilo bolje. Bom zamenjala fotografijo jutri :) Tale je res "revšna".


Tole pa so koščki, ki so na različnih stopnjah od pečenja, čez brušenje, dopeko.. do zaključka ostali na mizi. Še kar nekaj dela me čaka.


Results of my poly-weekend. Will have to replace photos tomorrow as these realy suck.

8 komentarjev:

  1. Še prejšnje objave nisem uspela pokomentirat, so že nove fotke tule :) Zgleda, da si imela res pravi ustvarjalni vikend. Vsi kosi so krasni in zanimivi. Hidden magic je vedno hvaležna tehnika in vidim, da se tudi pri tebi najde zeleno/roza kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. da nimaš tudi ti kje kakšnega škratka?
    Krasni kosi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi koščki čakajo na končno dejanje!
    To bo še veselo :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. super lepo. Sploh ni tko slaba slika. Všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. krasni obeski bodo nastali.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvi kompletek je krasen! Pomladno simpatičen:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kljub temu, da nisi končala vsega je tole uau lepo in komaj čakam, da vidim v končni obliki. Dokočan komplet pa je tudi krasen! Ti pa res vse sorta obvladaš ;) LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predvsem moram vse sorte poskusit :) kako uspe, je pa druga :) včasih pač ne :)

      Izbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...