22. nov. 2012

Na pot

Tik preden je odšel na svojo pot, sem ga še ujela za hitro fotografiranje. Mehka blazinica iz flisa v obliki angelčka, inspiracija so mi bile igračke z neta, žal si imena avtorice nisem shranila, izdelan po shranjenem kroju. 
Naj malemu dečku prinese mir in srečo.






Soft angel pillow for a little boy. Inspired by some toy artist whose name I have not saved years ago, when I made my first angel.

7 komentarjev:

  1. Všeč mi je ta modro beli angelček...posebej krila mi delujejo kot prava...in kar čakam, če bo poletel :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale pa je tako luškan, da bi ga še jaz kar stisnila k sebi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. prav prisrčen je, upam, da bo služil svojemu namenu.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je cakan, kar za objet in stisnit k sebi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Cartek... ja, in naj prinese mir in srečo....

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...