29. nov. 2012

Slika v delu

Včeraj sem se končno lotila slike, ki je bila že dolgo v planu. Najprej rumeno-zeleno ozadje.. takole sem zaključila včeraj. Danes pa naprej z motivom, senčenji, napisi.. Na koncu verjetno ne bo videt kaj dosti tegale :)






Work in progress.. background.

7 komentarjev:

  1. Zeeeelo luštna podlaga :) Tudi samo taka, bi bila odlična slika :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Spominja me na poletje - vse zeleno, pa sonce, toplota in vse povezano s tem. Odlično zdravilo za puste novembrske dni - vseeno če se dobršen del ozadja vidi tudi na dokončani sliki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so te tople barve pravi balzam v tej sivini zunaj.
    Odkar sem videla tvoj zveščič se mi zdi da sem postala tvoja fenica kolažev.

    OdgovoriIzbriši
  4. To mi je ravno pri tem zanimivo, da v vmesnih stadijih sploh ne veš kaj bo prišlo ven in zato mi je super, da nam pokažeš tako po korakih. In zelo me že zanima, kaj se bo izcimilo :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa podlaga; kaj neki bo nastalo. Ta okroglo šablonco imam pa tudi jaz....:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Je pa lepo, že kar takole. Komaj čakam nadaljevanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prečudovite barve Sonja. Me prav zanima kaj boš tej podlagi še dodala. lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...