11. nov. 2012

Šivanje za ogrevanje

Že lep čas nazaj sem prejela digitalne printe slikic na blago. Pa se nisem in nisem upala lotit. Narezala, pripravila, skombinirala blago.. in odložila. Tako večkrat. Ker pa se res moram lotit ovitka za bralnik, sem si najprej izbrala projekt za ogrevanje.
Ob postavitvi blaga se mi je vse skupaj zdelo rahlo preveč pisano. Zdaj, ko je toaletka-puščica zašita, pa sem nad njo navdušena. Prav nič več me ne moti pisano blago okoli slike, še všeč mi je :)
Visoka 18 cm in pri zadrgi široka 13 cm je dovolj velika tako za toaletne pripomočke kot pisala.
Prav gotovo bo nastala še kakšna.








Pouch with digital print of my painting.. Love it :)

18 komentarjev:

  1. Men se ne zdi nč preveč pisana ... četud je blago bolj tako, ampak men se zdi vsaj po sliki, da prevladuje bela barva ... je pa slikca bolj udarna in lepo pride do izraza ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se zdijo barve prav nežne in ni preveč pisano. Krasna je in tvoj print čudovito izstopa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau Sonja tole izgleda čudovito! Res lepo izdelano in meni so barve zelo všeč. Lepo da napreduješ v svoji ustvarjalnosti in se lotevaš vedno novih stvari ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Zares je lepa. Kar zašij še kakšno, moj obesek za ključe bi bil zelo vesel takšne fajn družbe v borši ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem za komentarje :) Ma je res lepa v živo, še posebej, ker je pinki :) Mogoče jo jutri en krog peljem v službo, da še tam preverim, kaj pravijo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. It is really pretty! Nothing better than functional art :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Blago je zelo lepo. Tvoja slikica prav paše nanj. Meni je puščica všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni ni nič prepisano, čudovita puščica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zgleda fenomenalna, čisto nič pisana. Taka prikupna rozika je. Super ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super je in tako pomladna je videti!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čedno in vsega ravno prav. Ravno prav pisano, ravno prav pinki. Kar nadaljuj☺

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako mi je všeč kako vsestransko uporabljaš svoje izdelke. Ti printi so krasni in končni izdelek prav tako.

    OdgovoriIzbriši
  13. A veš, da sem že čakala, kako boš uporabila tele tvoje printe na tkanini. In moram rečt, da je toaletka/puščica nadvse kjut ... čeprav precej pisana, pa zato kar izžareva energijo, ki je v tehle deževnih dneh ni ravno na pretek. Super!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sonja, torbica je čudovita, nič preveč ni pisana. Je nežna, sveža in kar je najlepšega na njej, krasi jo tvoj unikatni dizajn. Se že veselim, da pokažeš več. ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  15. Še vedno ustvarjalna Sonja...vsake toliko časa naletim na tvoje izdelke, super so, saj to veš. Vse všečkam:)
    Kako kej dečva? Lahko bi kakšna kavica po dolgem času padla?
    lp, Enisa

    OdgovoriIzbriši
  16. Ful lepa.
    Mal pa že pogrešam slike mačkona. Nič ga ni na spregled :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...