27. nov. 2012

Vrečka za copate

Ne vem, kdo mi krade tedne, ampak meni se včasih zdi, da so pretekli le dnevi, pa so se v resnici obrnili tedni in meseci. Že narejeno pa kar pozabljam dostavit. Tale vrečka gre jutri končno na svojo pot do deklice, ki bo v njej shranila copatke. Upam, da ji bo všeč.
Zaželela si je točno ta motiv mucka, zato je bilo terba najt način, kako ga spravit na blago. Naročilo printa iz ZDA ni bila dobra ideja, saj kar traje, transferja doma nisem mogla narest, saj mi je poslušnost odpovedal ink jet printer. Spomnila sem se trgovinice v kotu City parka v Ljubljani, že pred časom me je pritegnil napis: digitalni tisk na blago", pa so imeli takrat pokvarjen stroj. Ko sem rabila tale print, je že delal :) Cena je pošteno zasoljena, kvaliteta pa zaenkrat zgleda dobra.



Vrečka je dvoplastna, notri se skriva nežno rozi pikasto blago.



Made a slippers' bag for a little girlie.

3 komentarji:

  1. Uau tole si pa predstavljam, da zna bit drago. Samo zgleda pa enkratno. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušno si tole skombinirala, zelo dekliško. sem kar prepričana, da ji bo zelo všeč. Glede tiska ti pa kar verjamem, da je kar drago, držim pesti, da je vsaj kvaliteta super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova vrecica je odlicna. Bas je vesela, bravo!!
    p.s. imate nagradu na mom blogu ;-)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...