2. jun. 2013

Bolj na počasi

Zadnje čase me od ustvarjanja stran držita bližajoči se konec šolskega leta in z njim povezan obseg preverjanj v dečvini šoli ter vnetje sinusov. To se mi vleče že par tednov, upala sem, da ga nekako sama ukrotim. Po nekaj dneh vročine sem le ostala doma oz. šla na obisk k zdravnici. Dobila kupček zdravil, med njimi antibiotike. Po prvi tableti antibiotika pa šok, najprej me je vse srbelo, nato sem začela otekati, kar naenkrat prsti niso šli več skupaj, ustnice sem imela pošteno napihnjene. Kjer se koža pregiba, sem bila živo rdeča, povsod drugje temno rdeče marogasta, prekrita z izpuščaji. Še nikoli nisem imela tako burne reakcije, tako da sem se kar ustrašila. Nov obisk pri zdravnici, zdravila proti alergiji in nov antibiotik. Par dni sem bila čisto sesuta, komaj hodila zaradi bolečin v sklepih, zdaj se že sestavljam. Sinusi pa še kar bolijo, očitno je telo energijo porabilo za boj z alergijo, namesto boja z bakterijami. Ampak saj bo.. samo da bo poletje, sonček, toplo vreme..

Na platno sem že pred časom nanesla nekaj papirjev, plasti barv, potem je zmanjkalo volje za dokončanje. Pred tednom pa sem se le lotila nanosa nekaj novih plasti in motiva. Čeprav se mi zdi mogoče manj živahna od siceršnjih kombinacij, brez motivacijskih napisov, mi paše točno taka kot je.


7 komentarjev:

  1. Joj Sonja...upam, da se kmalu pozdraviš in da nikoli več ne doživiš kaj takega...
    Slika je pa itak zelo lepa in prav veselo poletno deluje:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajej, tole pa ni slišati dobro in želim, da se čimprej pozdraviš! Upam, da ti bodo pripomogli tudi sončni dnevi, ki se obetajo :-))
    Slika pa je kot vedno čudovita!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem te pogrešala, zdaj pa vidim kaj je bil vzrok. Upam, da bo sonček res vse čim prej pozdravil.
    Slika je fantastična! Všeč mi je oblika cvetov in oranžno lila barva - kar žarijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Drzim pesti, da se cimprej dobro pozdravis in da bos znova polna energije, tudi ustvarjalne. Krasno si dokoncala to platno in barve se mi zdijo povsem prave, take spodbudne.

    OdgovoriIzbriši
  5. uhh, v kaj se lahko razvije en sinusitis :( upam, da si zdaj ze cisto v redu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Take reakcije se pa človek res prestraši..., ti želim hitro in dobro okrevanje. Tele energijske barve, zlite v krasno celoto na platnu bodo gotovo pripomogle. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj tale bolezen pa res rasaja, ker je moja mama tudi boležala s podobno diagnozo kot to prejšnji teden! Edino zdravilo je da res počivaš in odležiš nimaš kaj. Tvoja umetnina je pa res enkratna. Pozdravi se! Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...