9. jun. 2013

Poly ala Helen Breil

Po dolgem času me je premamila polimerna glina. Redno spremljam blog Polymer Clay Daily, kjer sem našla objavljeno povezavo do tutoriala Free folded Helen Breil.
Za osnovo sem vzela slonokoščeno barvo in ji dodala nekaj vzorcev s teksturno ploščo, ki sem jo kupila v Vicenzi in je do zdaj čakala neuporabljena. Ni mi žal, končni videz mi je všeč. Tokrat obdelave nisem mogla zaključiti z vztrajnim poliranjem, uporabila sem sijajen lak, ki je še poudaril vzorec.
Fotografirano še v fazi sestavljanja, zgolj nasnuto na laks, saj je bilo kasneje že pretemno.


Polymer clay necklace to be. Tutorial by Helen Breil, published on Polymer Clay Daily blog.

13 komentarjev:

  1. Prav zanimiv, tako samosvoj, kos nakita je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene vleče k poli glini. Krasen kos nakita je nastal. Ta tutorijal te kar povleče, kaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, luštna! Tudi mene je premamil tale tutorial, samo nisem bila tako pridna, da bi sestavila. Bom že! Sem pa tudi jaz po dolgem času lakirala, ja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, lepa je. Zelo lepe, sveze barve in zanimiva oblika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooooo zelo je lepa, sploh premivanje barv in pa krasna oblika. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne barve in oblika. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita in poletno zapeljiva.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je. Všeč so mi ti nežni, pastelni odtenki.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...