10. feb. 2014

Nazaj k začetkom

Prvo ustvarjanje s šablonami in barvami sodi v čas pred več kot 10 leti, ko sem tako krasila hčerina oblačila. Še dobro, da sem jih nekaj poslikala, sicer bi nanje pozabila. Fotografije so shranjene v albumu na Mojalbum. Šele kasneje sem ta način prenesla na slike, ob katerih tako uživam.
Včasih pa se paše vrnit v tisti čas. Doma je že nekaj časa čakal kos neraztegljivega materiala za športno jopico oz. pulover. Verjetno je dalj trajalo tudi zato, ker sem imela zgolj kroje za raztegljive materiale. Ta vikend pa sem se odločila, da blago porabim, zaloge je treba malo zmanjšat oz. spremenit v uporabne reči.
Barva je lepa, le malce dolgočasna. Hčeri sem ponudila nekaj možnosti, kako bi jo popestrili, pa je izbrala ta način. Meni je prav :)

Še kratko srečanje z likalnikom, pa bo majica nared za uporabo.


11 komentarjev:

  1. ooo, kako super! kar nadaljuj s tem!
    p

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Tamara, ni predelava, je kar zašita in okrašena doma :)

      Izbriši
  3. Tole pa je za pohvaliti :-) Super sešito in še lepše okrašeno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja. Super si to napravila.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Kos oblacila tako dobi takoj unikatni izgled. Prav fajn je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si pravi multipraktik! Vse česar se lotiš ti prav čudovito uspe.

    OdgovoriIzbriši
  7. kako krasne barve! res lep puloverček. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za komentarje :) Očitno je tudi novi lastnici všeč, saj ga je takoj oblekla.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...