5. feb. 2014

Zasvojena.. ampak z dobrim

Še pred letom dni bi, ko bi odprla hladilnik, najprej zagledala tiste domače suhe klobasice, ki sem jih kupila direkt od izdelovalca in sir. Danes so mi mežikali zadnji listi špinače, ostanek zelene (ki je res ne maram), korenček, jabolko...
Tri tedne je zdržala zaloga prvega ingverjevega sirupa z limono in medom po receptu Mateje Reš, danes sem šla kupit nove sestavine. Zjutraj mi je kar manjkal.
Posočila sem limoni in ingver, ter dobljen sok prelila v steklen kozarec, kjer sem ga zmešala z več kot pol kozarca domačega medu. Vem, da bo dober.
Sokovnika nisem nič čistila, da je ostalo še nekaj okusa in skozenj spustila na primerne kose narezano sadje in zelenjavo. 
Čudna sem postala... nič od tega včasih ne bi pila :) Zdaj pa presneto paše. Bi pa lagala, če bi rekla, da je dobro "kot da jem veliko čokolado z lešniki" :)
Pa to ni kakšna čudna dieta, brez skrbi :) Še vedno sem enako pretirano okrogla :) 



Obljubim, da počasi pokažem tudi kaj ustvarjalnega :)

5 komentarjev:

  1. Sonja, enostavno pride čas, ko se nekaj v tebi spremeni. In ne moreš več naprej po stari poti. To je dobro, ker s tem rasteš, duhovno. Marsikaj ne bi včasih jedli, pa nam je sedaj dobro. Zmanipulirani od vse nezdrave hrane, se sedaj vračamo nazaj, k domačemu.
    Vse dobro na tvoji poti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Okusi se nam z leti spreminjajo in po moje znamo tudi vse bolj prisluhnit svojemu telesu. Vsekakor dobro za telo in zate.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz imam podoben recept, vendar brez uporabe sokovnika. Sok 8 limon, kos naribanega ingverja (temeljito ožamem) in pol kozarca medu zmešam in zjutraj pijem z vodo. Fajn je taka zasvojenost :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Spremembe so spremljevalci in sopotniki na naših poteh,
    krasno si začela z delom na in pri sebi, jaz pričnem po pustu
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja, sama poskušam enako. Zgleda, da se nam okus res malce spremeni, ali pa nam zdravje in počutje ni več samoumevno.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...