20. feb. 2014

Toplo ovito - nadaljevanje

Šal, ki je bil ob prejšnji objavi samo začetni trikotniček, zdaj že lepo napreduje. Čaka me še kar nekaj dela, da bo res končan. Bo pa super, zdaj si ga tako za skomine že lahko ovijem okoli vratu.


6 komentarjev:

  1. Zelo zanimiv način pletenja. Verjetno je potrebno kar precej preštevati zanke :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedva čekam da vidim kad bude gotov. Već sad mi se jako sviđa.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da si res vsestranska umetnica in tale šalček izgleda perfektno! Jaz štrikat verjetno več ne znam, saj pentelj nisem držala v roki že od osnovnošolskih dni :)
    Lepo da se dostikrat spomniš name :), tablica žal ni moja..
    Lep vikend

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...