15. feb. 2014

Srčkasto z zamudo

Valentinovo nekako ni moj praznik, ne znam ga sprejeti za svojega. Vplivu pa se kot kaže le nisem uspela izogniti, če me je danes prijelo v sliko vključiti srček. Po drugi strani pa je to precej pogost motiv.
Kolaž je narejen na standardno A6 velikost papirja, ki pa očitno ne ustreza čisto Ikeinim okvirjem, papir pride širši od odprtine. Očitno bo treba poiskati okvir v ustreznejšem razmerju.


8 komentarjev:

  1. Vrlo lijepa slika. Jako mi se sviđa.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. ja tvoj stil je nekaj posebnega... bo kaka delavnica za škatlice še :) lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Srčki so vedno dobrodošli, pa če je Valentiovo ali ne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja slika mi je zelo všeč. Srčki so pa so hvaležen motiv skozi vse leto :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep je in res taki motiv, ki ga je vedno fajn uporabit kot osrednji motiv ali kot dodatek.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...