5. sep. 2008

Jesen prihaja..

.. tudi k mojim čestitkam. Danes je že pošteno mrzlo brilo okoli vogalov.
Pa me je potegnilo v ustvarjanje v jesenskih tonih. :)
Tilda je pobarvana s Tria markerji in dodatno okrašena s Sakurinimi pisali iz moje zaloge. Bleščic in laka jasno na sliki spet ni videti :( Bi morala še enkrat bolj od strani slikat. Tilda sedi na listu, ki sem ga izrezala s Fiskarsovim ShapeCutterjem in šablono zanj. Prav tako tudi spodnji list. Oba sta po robovih okrašena s črnim pisalom. Beli pa je senčen z dekorativnimi kredami. Čisto bel papir mi je bil prav čuden.
Rjav osnovni papir iz domače zaloge sem poštempljala s štampiljko iz Mullerjevega kompleta in rjavo barvo za blazinice.
Saj se mi je zdelo kar prehitro narejeno, pa še kaj bi dala gor.. pa hroščka sploh nisem uporabila.. ampak mi je všeč, kot je.. nič okrancljano :)

1 komentar:

  1. Ja, tudi takšna bolj preprosta je lahko lepa, celo zeeeeeeeeloooooooo lepa!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...