12. sep. 2008

Ko bi le znala..

na fotografiji prikazati čestitko tako, kot jo jaz vidim v živo :( tako pa tole ni niti približek :)
Osnova za čestitko je iz domačih zalog. Ker je precej močna, sem jo kar obdelala s šablono za embosiranje. Ponavadi osnovo pustim kot je in nanjo dodajam podlage. Reliefna osnova je nato senčena z zlatim in temno rjavim oljnim pastelom. Zdaj, ko sem ugotovila, da se da prav luštno packati s prsti, jih prav rada uporabljam. Z istima pasteloma so senčeni tudi drugi papirji na voščilnici in robovi. Vidi pa se ne kaj dosti, saj vem :(
Motiv je Willow z vročo čokolado. Štampiljka je bila na mojem spisku želja, pa je zaloga pri prodajalki pošla preden sem jo obkljukala :( ampak saj bo še, vem :) Prima rožice sem le prilepila na podlago in v sredino dodala lesene temno rjave perle. Ki krasijo tudi vogal rumenkastega papirja. Več kot toliko se mi ni zdelo potrebno :)

3 komentarji:

  1. Sonja, res ni več potrebno, je zdaj prekrasna in jo je pravi užitek gledati!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj čokoladica <3

    Sonja krasne so veš, tvoje čestitke. Predvsem občudujem tvojo natančnost, kaj natančnost že neverjetno picajzljanje, ki se vedno obrestuje.

    Vedno bolj me matrajo teli vaši markerji. Ker nič ne spremljam - so to flumastri? Flumastri s katerimi se da takole neverjetno lepo senčiti?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala :)
    Vixi, poišči na netu Letraset Tria markerje. Ali pa pridi na kavo, pa ti jih prinesem pokazat :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...