7. sep. 2008

Uporabno navodilo..

z Valitinega bloga, kako s pasteli obarvati reliefne papirčke, me je kar nekaj dni mučilo.. Potem pa se včeraj le spomnim, da imam nekje v eni škatli nekaj oljnih pastelov. Kupila sem jih pred leti, ko sploh še nisem ustvarjala in sem nameravala z njimi nekaj risati. Še dobro, da se spomnim, kam spravljam neuporabne drobnjarije, ki jih hranim zaradi čustvene vrednosti :) Okus za barve pa se mi v teh letih očitno ni kaj dosti spremenil :)
Papir sem najprej obdelala s hroščkom in reliefno šablono. Nato pa sem izbočene dele površno pobarvala s pasteli in vsako barvo posebej razmazala s prsti s krožnimi gibi. Izbočeni deli pridejo prav lepo poudarjeni, saj vogalčki ob motivih ostanejo neobarvani.
Na tako pobarvano podlago mi ni pasalo nič kaj drugega kot le tale tag, izrezan s Spellbindersovo šablono in hroščkom.
Tehnika je enostavna, ponuja pa zanimive rezultate. Prav gotovo jo bom še kdaj uporabila, ko si bom zaželela močnejše barve. Tiste bolj nežno poudarjene reliefe bom pa še vedno delala z dekorativnimi kredami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...