17. sep. 2008

Swap čestitk z motivom Sarah Kay

Na otoku zakladov vsake toliko organiziramo swap - izmenjavo darilc na neko določeno temo. Tokrat so bile na vrsti čestitke, ki morajo biti vse izdelane z istim motivom. Tehnika, barva, velikost pa sta po želji.
Organizatorka BojaMoja je vse sodelujoče opremila z odtisi, me pa smo se vsaka po svoje lotile izziva.
Moja čestitka je izdelana po navodilih s strani Splitcoaststampers - Surprise Pop Up Card.

Hrbet je izdelan iz svetlo rjavega papirja, ki sem ga okrasila z odtisi vijugastih akrilnih štampiljk Autumn Leaves v rjavi barvi.









Motiv Sarah je pobarvan z markerji in okrašen s Sakurinimi pisali z bleščicami, podlaga pa je senčena z dekorativnimi kredami. Roza osnova čestitke je okrašena z vijugicami kot hrbet. Dodanih je nekaj rjavih rožic, ki so izrezane s hroščkom in šablonami ter prilepljene s 3D lepilnimi krogci. Trakci, s katerimi čestitko odpreš oz. dvigneš, pa so iz domačih zalog, kupljenih v Mullerju. Za izrezovanje sem uporabila Fiskarsov rezalnik papirja in ShapeCutter s šablonami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...