16. maj 2009

Tudi če ne znam.. poskusim pa vseeno lahko :)

Naj vas najprej posvarim, da nimam nobene posebne likovne izobrazbe, zgolj tisto čisto povprečno šolsko. In zato tale poskus nima nič s proporci ali vsem tistim, s čemer se obremenjujete tiste, ki ste končale kako "art" šolo.
Šlo je zgolj za prijetno preživeto popoldne ob packanju. Moj v.d. je v službi, tamala se je preganjala okoli s prijatelji, jaz pa sem bila sama doma. Je bilo prav čudno tiho.. ampak fino.
Da me je sploh prijelo risat nekaj, česar nikoli nisem znala, obraz.. je prav gotovo kriva Nataša s svojim novim blogom :) Obvezno ga morate obiskat, če še niste. Do njene sproščenosti pri packanju mi še veliko manjka..
Začelo se je s svinčnikom in idejo, da poskusim, če znam obraz sploh sestavit skupaj. Ker je še kar zgledalo, sem čez nadaljevala z akvareli, pa gel pisali, tankim flomastrom, razpokajočimi barvami, blazinicami za štampiljke, dvojnimi barvami, granitno barvo, 3D akrilnim medijem (ki na sliki še ni čisto suh).... in nastala je moja prva deklica.
Kaj bom z njo, še ne vem. Bo pa najbolj verjetno končala na kakšni čestitki.
Enkrat, ko bom velika in bom imela dovolj časa, pa se bom vpisala v likovno šolo :)) Saj mogoče mi kot prvič v času srednje šole kdo reče, da sem preveč nesamozavestna, da bi držala čopič v roki.. ampak poskusila pa vseeno bom :)


Včeraj pa me je prijazna Tulpika, ki vedno preseneča z bleščeče cukrastimi lepimi čestitkami, pocrkljala še z nekaj nagradicami. Tulpi, hvala :)



10 komentarjev:

  1. Meni se zdi tvoja "morska deklica" (tako jo vidim jaz ;) ) prav čudovita. Tudi jaz se ne ubadam s proporci - pri tvoji sliki tudi ne vem, zakaj bi se, saj nisi poskušala naslikati "fotografije", pač pa žensko, kakršno vidiš ti in ne fotoaparat. Se mi pa zdi morska deklica malo otožna... kot bi razmišljala o nečem, kar ji je sicer na dosegu roke, vendar nima poguma, da bi roko stegnila....
    Ampak ti ne rabiš poguma... lahko čisto brez skrbi naslikaš še kakšno - jo bom z veseljem pogledala ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, super, da si se spustila v to. :) A ni fajn poskusiti nekaj novega? In sploh se ne ubadati s proporci, vsa fora je v tem, da je tebi všeč, četudi ne ustreza "klasiki".
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav luštno deklico si " spackala" skupaj. In kar se samozavesti tiče mislim, da ti je ne primanjkuje, mogoče rabiš malo vzpodbude in več časa ter energije.Ampak uspeti ti pa vse. Čestitke za nagradice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj prav v tem je bistvo nasega ustvarjanja, a ne! Ko bom velika bom tudi jaz sla v likovno solo - morda se pa se srecava ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa je res kot morska deklica, tako otozno zasanjana ... Pohvale, da si se lotila novega izziva!
    Pa kaj, ce je bila tvoja edina art sola likovni pouk :P Ni ti treba tekmovati s profesionalkami (ceprav kaka z opravljeno srednjo rada "tekmuje" s popolnimi amaterkami in svoje izdelke primerja z njihovimi).

    Tale mlada zenska je zate! In ko bo na voscilnici, bo se za koga.

    Aja, za naslednjic pa morda malo na smir papirju poeksperimentiras - narises si recimo ene 20 parov oci, potem pa v njih razlicno razpostavljas sarenice - na levo, desno, na sredino. Za izraz so pa zelo pomembne tudi obrvi, ali so navpicno postavljene navzdol ob nosu, navpicno navzgor ob zunanji strani oci, ali so na sredini prelomljene v narobe obrnjeni razpotegnjeni V itd. Zelo veliko moznosti.

    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo sliko si narisala, mi je zelo všeč in prav poletna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno, da si se lotila nove tehnike. In moram reči, da so začetki zelo obetavni. Ne izgubi začetniškega elana in kar nadaljuj. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful blog xxxx
    Just stopping by to tell you about the exciting new Challenge blog that has just been announced, packed with fresh creative ideas, to be run by myself and Ann (madgesty loves to create). Please stop by the link below and check out the brilliant blog candy on offer and how you can become involved. See you there xxx
    The Next Level.

    OdgovoriIzbriši
  9. veš, meni je pa zelo zelo všeč. izžareva tvoj slog. ljubkost.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...