31. maj 2009

Za čokoholike

Danes mi je bilo že jasno, da Saša ne bo delila niti drobtinic čudovite Nigelline čokoladne torte :) kaj šele, da bi si upala o čem večjem sanjat :)
Ker imam knjigo z Nigellinimi recepti doma, sem jo zato kar lepo odprla in šla brskat med recepti. Pri nas je zmagala druga, prav tako čokoladna, torta. Moj dragi v.d. je šel celo v nabavo, da smo le imeli vse potrebno doma.
V testo je treba dat poleg kar 6 jajčk še veliiiiko grenke temne čokolade. Ko se testo hladi, pošteno upade, razpoka, vsa reč ni prav nič ugledna. Potem pa jo je treba še napackati s stepeno smetano in posuti s kakavom. Zato se tudi nisem kaj dosti trudila s fotografiranjem, ampak sem si raje privoščila en kos :)


Ostanek je v hladilniku in čaka na jutri.. prav gotovo bo še vedno slastna. Kombinacija testa s temno čokolado tako super paše s stepeno smetano, ki doda svežino.. njams..

11 komentarjev:

  1. Mnjam se mi že cedijo sline! :) Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi smo imeli pa po nedeljskem kosilu spet Nigelline brownije, le da sem dodala še narezane orehe in lešnike, povrhu pa kepico finega vanilijevega sladoleda :) bilo je skoraj tako dobro, kot če bi šla v Tate Modern na "Chocolate brownie with vanilla ice" :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. :) Aha, se vi tudi sladkate z Nigellino čokoladno torto. :) Dober recept, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudo dobro zgleda, človek kar komaj sline požira.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res neugleden videz :) Ampak najbrž je bila božansko dobra. Tak kup smetane na čokoladi. Njamsi.

    OdgovoriIzbriši
  6. MOJA NAJLJUBŠA ČOKOLADNA VSEH ČASOV!!

    (in nimam vklopljenega Caps Lock-a, ampak res KRIČIM od navdušenja. Čeprav ne vem zakaj. Nič ne izgleda, da boš ti kaj bolj radodarna s torto kot Saša...)

    OdgovoriIzbriši
  7. Neee, nič bolj radodarna ne bom.:) Danes je še boljša in lepše zgleda. Vam jo pa vsekakor priporočam. Že zaradi tele tortice se je splačalo kupit knjigo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole izgleda pa prav slastno! Bo treba sprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Izgleda zelo njamsi. Bo treba nabavit tole bukvico.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimivo, pijem kavo in premišljujem kako bi mi pasal en kos tvoje torte. Fino, fino. Lp!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...