31. maj 2009

Viola rožice

Včerajšnji dan sem preživela v res dobri družbi ob ustvarjanju, klepetu.. sploh ne vem, kdaj je minilo.
Gostiteljici smo se zahvalili s tole čestitko.
Za osnovo sem vzela kar drap karton iz paketa, ki sem ga pred časom kupila v Lidlu. Na srednjem delu prve strani sem se igrala z embosing blazinico VersaMark, prozornim embosirnim prahom in distress blazinicama v viola in zeleni barvi. Najprej sem štampiljko odtisnila na osnovo z VersaMark blazinico in jo embosirala s prozornim prahom, da sem zaščitila barvo podlage. Podlago sem nato neenakomerno pobarvala z distresoma in valjčkom. Štampiljko za drugo plast odtisov sem navlažila z VersaMark blazinico, čez njo pa še z distressom v zeleni. Odtis sem spet posula s prozornim prahom, vendar pa je embosirana rožica dobila lepo intenzivno zeleno barvo. Čez pa je še en odtis s StazOnom.
V živo se različni odtisi bolj opazijo. Robove papirja sem okrasila še s stempelglede štampiljkami, malo posenčila s svetlo zeleno blazinico, dodala retro rožice, polovične perle in to je to. Le kaj sem delala več ur, ko pa je tako enostavna. :))))


Uporabljeno:
Štampiljke: Hero Arts Pop stems, Stempelglede
Papir: drap karton iz paketa papirja iz Lidla
Barve: distress inki, VersaMark blazinica za embosiranje
Dodatki: izrezane rožice, listki Rayher, polovične perle Kaiser
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, 3D okrogle blazinice
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, štanca EK retro flower srednja in mala

14 komentarjev:

  1. Čudovita je, všeč so mi barve, ki si jih kombinirala! Rožice so pa sploh tanjalepše! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm, všeč, všeč. :)Mislim, da je našla naša Sonja nov stil za svoje čestitke. :) Krasna je!
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. HUh...kako mora izgledati šele v živo, ko je že tu takšna lepotička.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko berem postopek izdelave- ma kaj več ur, sploh mi ne bi nič ratalo v parih dneh. Izgleda super in zelo zelo si se potrudila. Kdor zna, pač zna:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zelo lepa ...sem se pa pri opisu že na začetku zgubila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je tudi zelo zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. tole sem pa jaz v živo videla in me je kar malo presenetila, saj sem malo pričakovala kakšno punčko ;) krasna je!!

    OdgovoriIzbriši
  8. kaja75 je bila to zgoraj :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, res je krasna, čisto nič enostavna, ko jo vidiš v živo. Sem jo kar nekaj ćasa raziskovala. ...in samo moja je ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hm, jaz pa kar vidim, kako so ure izginjal, ko si jo delala ... nič čudnega ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna čestitka v lepi barvni kombinaciji. Sem tele tvoje lepotičke že kar malo pogrešala, zato sem toliko bolj z veseljem pogledala tole krasotico.

    OdgovoriIzbriši
  12. tudi meni je zelo všeč tale lepotička, ki kot kaže ni več v tvojih zlatih rokcah.. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...