19. jul. 2009

Iz polizdelka v uporabno

Pred dopustom sem spekla en kupček rdeče črnih delčkov za nakit. Po brušenju so se mi zdele barve preveč ubite, zato sem delčke polakirala. Barve so kar zasijale, v živo zgleda bolje kot znam fotografirat :)
Še dobro, da imam nekaj zalog Fimo laka, ki ga ni več dobiti.

Tele pravokotne delčke sem končno spravila do uporabnega stanja :) Malo me moti le, da jih nimam k čemu nosit :)


8 komentarjev:

  1. ja te svetleče zadeve je vedno izziv slikati. Jim hitro narediš krivico, sam men je tole zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zelo fajni so! In moje navdušenje nad to tehniko in nepričakovanimi rezultati je še vedno veliko :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti so! Sedaj imaš super izgovor, da si kaj zraven za obleči kupiš, ker bi jih bilo res škoda, da v kakšni skrinjici obležijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudo dobro. Fajn, da si dala tisto sliko od strani, da se vidi globina ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasen kompletek. k beli ali črni bluzici, bi šlo to fino zraven.

    OdgovoriIzbriši
  6. krasen nakit!!!!
    lp,
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...