19. jul. 2009

Nedelja izgubi "ne" in postane "delja"

Nedelja naj bi bila po imenu tisti dan, ko se NE DELA :) Začela se je dobro, z idejo v.d.moža, da si za kosilo privoščimo sveže postrvi pri Marovtu v Zg.Besnici.
V koruzni moki povaljan in nato ocvrt file je bil super, krompirček in paradižnik tudi. Le od kod mi ideja, da si naročim še sladico, ki je je bilo dovolj za glavno jed. In sem jo zato samo poskusila.
Dečva pa kljub njej ljubi izbiri ni pojedla skoraj nič, saj imajo poleg gostilne kar nekaj živalic.
Hrana je bila dobra, postrežba domača, cene sprejemljive. Prav gotovo še pridemo.


Potem pa je nedelja naenkrat postala samo še "delja" :) Namesto na sprehod proti Jančam smo šli do v.d.tašče po štrudl.
Pa je bilo treba še pokosit travo, pa nabrat nekaj zelenjave in prvo porcijo ringloja. In preštet vse paradižnike na rastlinicah, pa paprike, buče.. Za domov pa sem dobila še dva lončka, enega s peteršiljem, drugega z origanom, ravno pravih dimenzij za na poličko pri kuhinjskem oknu. Super, moj poličkasti vrtiček se širi.
Zelenjava je šla doma v hladilnik, bo še prav prišla.

Ringlo pa je kar klical po piti. Uhh, ko bi šel kaj raje s pešk, bi ga imela še raje :)

Pred časom mi je Zdenka napisala njen recept za pitino testo, pa sem se ga odločila preskusit:
1/2 kg ostre moke (nisem imela, sem dala kar gladko),
20 dag kristalnega sladkorja,
25 dag rame,
vanilin sladkor,
malo pecilnega,
3 jajca,
limonina lupina (ni bilo, pa sem nadomestila z nadomestkom iz vrečke),
2 žlici kisle smetane.
Količina zadošča za velik plitek pekač. S valjanjem si nisem dala kaj dosti opravit, sem ga bolj raztegnila, posula z ringlojem, mletimi mandlji in sladkorjem, saj je ringlo še precej kisel.


Še vročo sem morala poskusit :) Čeprav kiselkasta, je super. Tele recept za pitino osnovo bom prav gotovo še kdaj uporabila.

Ker pa je bilo očiščenega ringloja več kot 2 kg, sem preostanek zmešala s sladkorjem in bom jutri skuhala marmelado.

4 komentarji:

  1. Kako ste bili pridni, to pa je bila delja in pol.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale recept bo pa še prav prišel. Tudi pri nas so namreč ringloji začeli že leteti po tleh.

    OdgovoriIzbriši
  3. Snif, snif,.....Diši do sem!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav je, da si kdaj privoščite kosilo "zunaj", prav paše :)
    Si pa bila spet pridna! In hvala za recept za pito... bom preizkusila ob prvi priliki :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...