29. sep. 2009

Akrili in fimo

V Artu me je prodajalka vztrajno prepričevala, da akril na Fimo ne bo prijel, da so kolegice že večkrat preverile.. ker na Fimo se pa res malo reči prime :) kaj šele oljne barve :)
Na laž jih postavljam z mojo naslednjo črno-transparentno serijo, pobarvano z akrili. Nekaj spečenega je še v delčkih, danes pa lahko pokažem tale dva. Da oljne barve primejo, pa že vem :)
Uporabljene črna, srebrna in transparentna barva polija ter srebrna akrilna barva.

Trikrat pečen podolgovat obesek. Naknadno vrtan, lakiran s silk satin lakom in obešen na gumijasto vrvico. S katero me je pocrkljal v.d. pred dnevi. En dan sem na glas sanjala, naslednji dan pa našla presenečenje na mizi v kuhinji. :)


Pa še drugi, ravno tako v obrokih pečen obesek. Mu ni videt, a ne? Ni nič posebnega :)

Ste opazile, da imam nov vodni žig?
Ne, saj tale ni tisti, čisto pravi, ki ga je v ta namen pripravila avtorica Vixi. Ki v spisku svojih mesečnih aktivnosti mojih cvetličnih kvadratkov ni naštela. Pa bi lahko, ker je ob ostalih ustvarjanjih, oblikovanjih verjetno tudi zaradi mojega vztrajnega drezanja, našla čas zame.
Jaz sem v vsestranskost teh kvadratkov naravnost zaljubljena. Lahko jih barvam z eno barvo, več odtenki ali jih naredim pisane, uporabim zgolj obrobe.... spisek, kako in za kaj vse jih bom uporabila, pa že lep čas imam.. samo čas za izvedbo, ta pa nekam beži.
Vesna, hvala.. saj nisi huda, ker ti reklamo delam?

18 komentarjev:

  1. ...o lepo! Končno si spet mal fimala.
    Sicer mi ni jasno, zakaj nisi samo 2x pekla...zihr je kak razlog :P

    ...mi je pa jasno da tete prodajalke naših hoby štacun v veliki večini ne vedo o materialih, ki jih prodajajo, kaj več kot jim piše na deklaraciji.
    Me prav zanima če te iste tete hodjo k mesarju, ki jim iz "teličkove table" prebere ker meso jim bo dal za župo?! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, Klavdija, včasih ne vedo niti tega, kaj na deklaraciji piše...

    Sonja, krasne zadevice, tako kot ponavadi. Posebej spodnji "nič posebnega".

    OdgovoriIzbriši
  3. uu, tale prvi mi je full dober. Saj tudi drugi ne zaostaja, samo pri prvem mi je še posebej všeč oblika in tisti rob.

    OdgovoriIzbriši
  4. uh, dobra sta... prvi, ja, prvi malo vodi:) dobro si zastavila obliko, barve si krasno uskladila. se vidi, da je tvoj ustvarjalno - raziskovalni duh pravi migec:))

    preden sem odkrila fototransfer, sem včasih obeske poslikala z akrili - menda zanalašč, ker so me v trgovini takooo prepričevali, da ne gre:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Full mi je všeč tvoj vodni žig. Zase sem skicirala že par variant, pa še nič spravila v življenje. Mogoče mi bo tvoj vodni žig dal spodbudo, da ga končno izdelam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštni bravno usklajeni obeski ... in vodni žig je tud zanimiv ... kako pa tudi ne, saj k dobremu preoblikovanju brezobličnega materiala paše en hudo dober unikaten vodni tisk ;o)

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštni obeski. Jaz fimo vedno barvam z akrilnimi barvami. :)

    Vixi te je zelo lepo pocrkljala.

    OdgovoriIzbriši
  8. ja oba obeska, tudi drugi nič posebnega, sta prečudovita, pa tudi žigec je super... kot se obema ustvarjalkama lahko pripiše... lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Super radovi! To što prodavci ne znaju materijale koje prodaju, ništa novo.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  10. Super obeska in logo je fantastičen. :) Glede akrilov pa je meni znano samo, da se začnejo luščiti, če jih barvaš čez vosek.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo, meni je bolj všeč drugi.Ampak ne vem zakaj bolj ko berem, manj vem in bolj sem firbčna.
    Vodni žig je pa tudi lep.

    OdgovoriIzbriši
  12. Obeska sta svetovna kot sem pri tebi že navajena;).
    Vodni žig je pa zelo lep in zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tole je pa lepo, boš prinesla na srečanje, da v živo pofirbcamo in poslinimo,

    OdgovoriIzbriši
  14. prelepo. kdo se ne bi branil take lepote? :))

    sicer sem pa jaz to glede akrilov že slišala od prodajalk in že nekaj časa nazaj sprobala pa čisto drži. še vedno :) se ne lušči.

    OdgovoriIzbriši
  15. Prav luštno je ratalo.

    Bi morala nest nazaj v trgovino pokazat kot dokaz, da se z akrili tudi da delat :-)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...