10. sep. 2009

Sivo-belo s sijajem :)

Malo sem se igrala in izdelala tale kompletek.

Uporabila sem ostanke črne, srebrne in perl barve. Srebrna se nikakor ni hotela lepo zmehčat in se je na robovih zoprno drobila.
No, z nekaj truda je šlo :)
Lepljeno s tekočim Fimom, ki ga bom tako očitno le porabila :) Pečeno 3 x, zgornji del brušen, lakiran. Črna podlaga pa ostaja mat, z vtisnjenim reliefom. Obešeno na buna vrvico.
Izdelala sem tri take obeske, saj sem mislila vse obesit enega poleg drugega. Pa je bilo prehudo. Bo verjetno vsak na svoji vrvici visel :)


8 komentarjev:

  1. Všeč mi je, ker je to moja barvna kombinacija in ker me nekako spominja na ostrige:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna izvedba, res spominja na školjke. Barve so tudi meni všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem pomislila na školjke- super!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. a ti si pa po tanovem čist v fimo padla

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, vsaka nova objava je nov šok za učke. Tele školjke so za pojest dobre :D Ma, se prav vidi, kako uživaš ob mečkanju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuu spet nekaj novega, jap spominja na školjke tudi mene!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...