20. sep. 2009

Pinki šivarija :)

Kaj dosti ustvarjam ne, vsaj rezultati niso taki, da bi jih lahko že pokazala tule :)
Danes pa sem na hitro zašila prototip filc mucke za Mačjelovke. Ki lahko postane mala broška ali pa ji dodam še trakec in postane obesek za ključe. Kaj pravite?
Motiv je za Mačjelovko narisala Vixi, jaz pa sem ga na roke zašila iz filca in napolnila z antialergijskim polnilom. Široka je 5,5 cm.


Da roziki ne bi bilo dolgčas, je dobila družbo :)

11 komentarjev:

  1. Luštni vesoljčici :) In zažigata v katerikoli obliki, čeprav bi meni bolj prav prišel obesek za ključe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne macice. :) Meni se tudi bolj dopadeta kot obesek za ključe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fajn si se spomnila. Meni sta zelo cart.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tile mucki sta pa noro lepi in upam, da dobita še kakšno družbo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jooooooj Sonja kako so lepi tile mucki!!! Tok tok všeč! Bi takoj imela eno!

    OdgovoriIzbriši
  6. :)))) hude ... pa barve so tud ubijalske :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalne mačke!! Od polija h knjigicam od njih k šivanju- sila si!

    OdgovoriIzbriši
  8. Izjemno dobro! Ful sta mi všeč ti miniaturici. Jaz bi jih imela kar na verižici.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...