18. sep. 2010

Jesen prihaja

Kar naenkrat me je zamikalo ustvarjat v rjavo oranžnih tonih.Izdelkov bo več, le brušenje, poliranje in včasih lakiranje vzamejo svoj čas.

Za začetek uhani. Samo brušeni in polirani, nič lakirani. V najdaljšem delu sta delčka dolga 4 cm.

Fotografiji pa sta vremeu primerno čudnih barv.  Mogoče ju kasneje zamenjam, ko ugotovim, s katerimi nastavitvami aparata pridejo ozadja lepša :)


5 komentarjev:

  1. UUUUU, lepi lepi so! Jaz pa sem takoj videla kačo! IN to lepotico!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čuuuuudoviti uhančki, krasno prelivanje barv :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so lepi, res prave jesenske barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj pa ti si bila hiperaktivna. Berem od najnovejših objav nazaj, pa vidim da si kar sproducirala nekaj zadev. Tile uhančki so superca. Fenomenalna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, včasih sem sicer res malo hiperaktivna :) Večinoma pa gre za to, da nekaj časa delam in delam.. potem pa več stvari zaključim v kratkem obdobju ali pa se samo spomnim, da bi lahko pokazala :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...