19. sep. 2010

Z mize na steno

Slika v delovni verziji, ki sem jo imela pred kratkim na mizi, se je nekaterim že zdela zaključena. Meni pa je nekaj manjkalo. Kljub pisanemu ozadju sem hotela še nekaj dodati.
Najprej poudariti obraz, zato sem ga ob robovih poudarila z vodotopnimi oljnimi pasteli, ki ji razmažeš s prsti.
Nato sem se lotila desnega prostora. Najprej rože.. nee, ni zgledalo dobro.
Potem hiške, narisane z vodotopnimi voščenkami in svinčniki. .. OK, ampak premalo opazno.
Zato sem hiške izrezala iz scrapbook papirja, jih kolažirala na podlago in senčila s voščenkami.

Večino slik do sedaj sem zaključila z hladnim voskom, saj mi je všeč na otip. Pa diši takooo dobro, ko ga nanašam.
Tokrat sem prvič poskusila tekoči satin lak, ki ga naneseš s čopičem. Dobila sem ga v paketku vzorcev, ko sem se udeležila predavanja o Liquitex barvah v trgovini Art.
Najprej sem bila presenečena, saj je na površje priklical nekaj spodnjih plasti in barv, ki jih prej ni bilo videti. Ne vedno prijetno presenečena.
Lak se res lepo razlije, poudari teksture.. le sveti se bolj, kot sem navajena. Kako bi šele zgledalo, če bi bil gloss??
V svetli kuhinji, kjer sem posnela fotografijo, me ves ta sijaj skoraj moti. V mračni predsobi, kjer slika visi, da se do konca posuši, pa mi je všeč. Rada jo srečam, ko grem mimo.
Lahko pa bi stala kje na polički, saj sem uporabila 3D platno

Dimenzije: 20 x 20 cm, debelina okvirja 4 cm.

6 komentarjev:

  1. Izgleda dobro!!Hiška v več nadstropjih, nobel!Pa všeč mi je da so rožice ostale:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšne očke!!!
    Kakorkoli pogledam sliko,vedno me spremljajo očke.
    Izžarevajo takšno moč,kot magnet.

    OdgovoriIzbriši
  3. sploh si umetnica v vseh pogledih!!!!!!
    krasno vse, kar narediš!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hiška res ful paše zraven, kot da bi enostavno morala biti tam. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...