19. sep. 2010

Na mizi: Slika brez obraza

Saj je kar čuden občutek, ampak tokratna slika oz. njen začetek, je brez obraza. Pa čeprav jih tako zelo rada rišem.
Tudi ta nastaja na 3D platnu, velikem 20 x 20 cm. 




Nikakor ne znam delati abstraktnih slikarij, kot se jih učim na tečaju Chaos and Calm, ki ga vodita Julie Prichard in Chris Cosen. Čeprav so tehnike, ki se jih sproti naučim, neprecenljive. Vaje s tečaja pa bodo verjetno postale osnova za kako mojo slikarijo.

7 komentarjev:

  1. Kaj , a zdaj pa ne bo več obrazkov?Saj tud tole ni slabo, meni malo pusto izgleda, ampak saj vem, da to še ni končna verzija:)
    Me pa prav firbec matra, kako bo na koncu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se zdi super, da si se lotila tudi malo drugačnih motivov. DObra slika.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so pa tudi ptički zelo všeč. Veš kaj, več jih je ki znajo abstraktno, koliko se jih pa lahko pohvali s tem kar znaš ti? Upam, da se kdaj lotiš tudi kakšnega slona:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvalaa :) Mi je bilo prav zanimivo, kako hitro je začetna faza padla skupaj.. mogoče pa res nisem samo za obraze :)
    Ampak slona???? Nee, veš kok je to velikooo, bi rabila ogromno platno :) Predvsem pa dvomim, da ga znam narisat, da bi si bil vsaj približno podoben.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sigurno bi ti uspelo. Naj bo to izziv :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi če ne rišeš obrazov, so tvoje slike zelo zanimive, prav lepih odtenkov barv. Me prav zanima kaj boš še dodala!

    OdgovoriIzbriši
  7. krasne stvari!

    Pravi blog za polnjenje duše!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...