28. sep. 2010

Nov dom

Danes sem v nov dom poslala dva izdelka.

Delovno verzijo slike sem pokazala v začetku avgusta, jo vmes dokončala in danes predala. Zjutraj sem se spomnila, da bi jo vendarle lahko vsaj na hitro fotografirala :)



Sestavila pa sem tudi delčke za obesek iz prejšnje objave. Tudi tokrat fotografija na hitro, pred službo, še preden si je nova lastnica izbrala vrvico. Ampak moram priznat, da ji dobro paše.



13 komentarjev:

  1. Ne zameriti moji nevednosti, ampak a si obesek naredila iz fimota?

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  2. uh za ta obesek sem se pozabila zagrebsti...zdaj pa je že šel :-((( Kdaj boš spet mečkala fimo? Resno no:-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res je čudovito izpadel :-))
    Prekrasen je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nelya, tale obesek je bil narejen po naročilu, ni bil na razpolago :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Danes sem med malico videla obesek na njegovi lastnici in me je tako prevzel, da sem se težko zadržala, da ga prejemnici nisem odnesla z vratu ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hmm.. zdaj moram samo še ugotovit, kdo tale "ne_samo" je :)) Čeprav se mi malček dozdeva glede na spremljan blog :)
    Je bilo pa hecno, da sem tudi jaz sredi dneva premišljevala, da bi ji ga kar snela.. :)
    Ja, zadovoljna sem, ko dam izdelek težko iz rok :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je nastal fantastičen obesek, tako krasnih barv, da je kaj. Pa tudi slika mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja slika je pa moja hihihihi... Samo še pravi kotiček v delavnici najdem, da me bo gledala in navdihovala. V živo je še lepša!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super slika, obesek mi je pa še lepši :) a je transfer?

    OdgovoriIzbriši
  10. Zaljubljena sam u ovu sliku, promatram je već od kolovoza... Fantastična je!! Pozdrav iz Hrvatske

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasen obesek je in ti verjamem, da si ga težko dala z rok. Jaz ga ne bi ;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...