19. mar. 2012

Polimanija vikend - rezultati (2)

Po čisto majhni hiški iz prejšnje objave je zrasla malo večja, bolj pokončna. Visoka skoraj 8 cm, iz poli gline, reliefi pa so poudarjeni z oljnimi barvami. Na daljši bakreni verižici.


Če ste slučajno mislili, da vse to sama pobrusim, spoliram in sestavim..neee, tale škrat mi je v veliko pomoč :) pa ne gledat nereda okoli njega :)


Another house pendant. And my little helper :)

8 komentarjev:

  1. Barva mi je tako prijeta, kot mlečna čokolada in jagodni nadev :) Bi jo kar pohrustala. Zelo všečna hiška. Pomočnik pa je itak zakon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, sem jaz točno vedla, da kaj takega sama ne spraviš skupaj :-)))) Mačkon je glavni akter, seveda!
    p.s. Hiška je krasna. Čeprav sem jaz najprej videla eno dolgolaso žensko podobo, ampak tistih strešnikov je mal preveč za oprsje :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm.. mogoče bi pa morala eno žensko narest, saj nisi edina, ki jo v tem vidi :)

      Izbriši
  3. Tudi tale obesek je zelo lep, prav poseben!
    Ma se mi je zdelo, da ti mora nekdo pomagat :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti, saj izdelki so itak čudoviti, ma pomočnik zmaga na celi črti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi tale je čudovita! Vidim pa da ti mačkon dela družbo, zdaj pa res že zgleda v kondiciji ;) glede na stanje na začetku. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Tebi se je pa čisto odfimal. :) Krasne kombinacije in čisto spešl pomočnika imaš. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...