27. mar. 2012

Priklenjena na kavč

Že od čistilne akcije dalje me muči roka, na kateri sem imela vnete mišice. Preveč sem bila pridna pri čiščenju svinjarije za drugimi. Bolečina se je počasi razširila še na ramo in hrbet, tako da je zdaj edina poza, ko me vse skupaj ne boli za tulit, ko ležim na hrbtu na kavču.
Tako vsako ustvarjanje odpade. No, razen takega, miniaturnega. Zdaj mi je prav prišel mali blok za akvarele (12 x 20 cm) in Inktense vodotopne barvice. Slika naj bi bila v nežnih odtenkih, pa sem začela dodajat malo tu in malo tam, poiskala še markerje in no.. je pač malo bolj intenzivna.
Zdaj grem pa nazaj ležat :)



Due to back pain I had fo find something smaller to create on. In my stash I have found a watercolor pad and used Derwent Inktense pencils and some Pitt Pen markers. Paiting done while laying on my back. It's the only way my back don't hurt.

25 komentarjev:

  1. Dobrota je sirota. :) :)Upam, da se kmalu počutiš bolje.

    Bi pasala sedaj ena takšna prava sladkorna bomba. Mi je mal sladkor padel. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tega ti pa res ne privoščim. Boga :( Zdaj moraš pa temeljito odležat, da se v petek vidimo na filcanju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Luškana risbica!

    Upam, da se tvoje bolečine čim prej omilijo in da spet začneš s polno paro ustvarjat!

    OdgovoriIzbriši
  4. Boga za bolečine, upam, da bo čimprej bolje!

    Luškan muffin, tudi v močnejših barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čimprejšnje okrevanje in kar najbolj ga izkoristi za takšno risanje, mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštno! :) Upam, da se kmalu pocajtaš. Nič ni fajn na hrbtu ležat cele dneve.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh ne ...... hitro okrevanje ti želim. Naj ti to sladkanje prežene bolečine. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Njami:) Ampak ne ga biksat preveč, najprej zdravje, potem ustvarjanje;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit muffin, se mi kar sline cedijo, najm ... Pa čim prej pozdravi roko in prida, da si se predala čistilni akciji. LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Pravi sladkorček je tale mafin...:):) Čim prej se pozdravi in nariši še kaj lepega..:):)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne pozabi na mačje obkladke! Pomagajo zelo, samo za sodelovanje še niso slišali...

    Lepo počivaj, pa ne se matrat, tudi če prsti srbijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, naš mačji obkladek je trenutno še prepričan, da so roke igrača za napadat in grist. Ga tudi nič ne moti, če mu ob tem kak mlečni zobek odpade med grizenjem :) Tako, da roke pred njim raje skrivam :)

      Izbriši
    2. Očitno prisega na "klin se s klinom izbija" terapevtski pristop... ;-)

      Izbriši
  12. Lušten muffina. Ti se pa čimprej pozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Očitno na kavču pogrešaš nekaj sladkega :-) Domači naj te razvajajo, ti pa se hitro pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vsem za komentarje in lepe želje. Grem danes na kontrolo, upam, da po močnejša zdravila, da bom sploh kaj spala ponoči. Danes sem spet samo krožila okoli :(

    OdgovoriIzbriši
  15. Ajej tole pa ni slišati v redu. Počitek, obkladki in malo crkljanja pa bo. Muffinček je pa cute!

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj Sonja, želim ti čimprejšnje okrevanje, ampak niti takele bolečine te ne ustavijo, kaj?
    Luštna slikca, za lušte delat...

    OdgovoriIzbriši
  17. Auuuu! Ko ne moreš spati, je res že preveč, ja. Saj ne, da se sicer malo počitka ne prileže, ampak počivati zdrav je bolj prijetno. Risati zdrav tudi, čeprav tu pa ni videt, da bi ti škodilo ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ojoj, tole je pa hudo, upam, da se kmalu pocajtaš.
    verjetno tiste, ki svinjajo naravo, ne boli križ - niti vest ne!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  19. That is sweet, yummy and healing! Don't you already feel better just by looking at it? All jokes aside, I hope you feel better soon... big hugs from me

    OdgovoriIzbriši
  20. sem s teboj v mislih, vem kako to boli, zato ti želim, da se čim prej spraviš k sebi

    OdgovoriIzbriši
  21. Všeč so mi te intenzivne barve. Bolečino pa preženi čim dlje....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh no poor you, I hope it gets better soon! Gorgeous cupcake, yum! It looks so cheerful too, it would cheer me up painting that lying on my back but I don't want that to happen to me though.
      manonX

      Izbriši
  22. Oh :( Nadam se da ti je bolje. Bila sam na putu i to bez računala :))) zato sad tek vidim tvoj post. Nadam se skorom viđenju :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...