18. mar. 2012

Polimanija vikend

Že dva dni sedim v sobici, miza pa je polna polimerne gline vseh sort. Malo Pardo, veliko Fimo. En star zasušen Cernit sem vrgla v smeti, črn Kato pa še kar počiva v kotu škatle. Preuredila sem sistem shranjevanja, vse posortirala.. veselje do spomladanskega čiščenja sem za ta vikend povsem izživela tu notri.
Škatle so resda bolj pospravljene, so pa zato mize pošteno založene :) Polne koščkov, plahtic, na pol pečenih polizdelkov.
Res končane, za pokazat, imam samo tele uhančke iz plahtice v tehniki hidden magic, ki sem jo naredila pred meseci.




I've been playing with my stack of polymer clay of all brands for the whole weekend. Doing also some spring cleaning in my boxes. My desk is filled with half-done projects, baked but not finished.. The only finished piece are there earrings.

5 komentarjev:

  1. suprca! Kdor zna, pač zna...me ima, da bi začela nosit uhane;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako dobre barve in vzorec. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. S takim pomladanskim čiščenjem si vse prevetrila in tako boš lahko sedaj na veliko ustvarjala in nove ideje bodo kar vršale. Uhančki pa so super poživitev in dodatek h kakšni zeleni ali vijola majici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa kombinacija in dobro ozadje :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...