13. mar. 2012

Še kar pod Lisinim vtisom

Na delavnici Lise Pavelke prikazano tehniko sutton slice sem uporabila pri izdelavi kompletka nakita.





Still under impression of Lisa Pavelka's workshop. Sutton slice technique on a pendant and earrings.

21 komentarjev:

  1. Lepo, ti reliefi so mi tako všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovita je! reliefi so res prekrasni, tako natančno narejeni.
    a veš, da sploh ne vem, kako se to dela!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  3. waaaw krasno!!! in lej k je Sonja odprla paketke Pardo mase :) (moji še kar čakajo pod mizo v vrečki, lepo skriti pred mojimi prsti hehehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :P :)))))) sem morala preverit, če je res OK :) predvsem so mi škatlice všeč, ker lahko nazaj not pospraviš, kar ostane :)

      Izbriši
  4. O kako je čeden kompletek. Sedaj pa res vidim da bom morala malo na šolanje, da še jaz kaj podobnega začnem mečkat.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako je pa to lepo :-)))
    Krasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sonja, čudovit komplet. Kar gledam in občudujem. Noro dobro. Moram poskusiti, kako to gre. Če mi kaj ne bo jasno, se lahko obrnem nate? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. These look wonderful Sonja! Your phone sleeve will be in the post soon.
    Big Hug
    ManonX

    OdgovoriIzbriši
  8. opa.. zelo lepa barvna kombinacija, pa tehnika oh in sploh...

    OdgovoriIzbriši
  9. Malo v tvojih barvah, vendar ker je malo rdeče, je tudimalo "moja". Super, super, super!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito, Sonja. Tudi sama sem obiskala eno od Lisinih delavnic in izdelala prstanček. Tvoj komplet je prekrasen, barvno usklajen in dovršen.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau tole je pa še bolj lepo kot tiste prejšnje. Kaj to uporabljaš kake odtiske, ker res tako lepo izgleda. LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Tehnika ti gre več kot odlično od rok in tale komplet je krasen! Zdaj čakam še druge barvne kombinacije .)

    OdgovoriIzbriši
  13. komplet ti je odličan! volim te grafičke motive, sasvim moderno.super!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sonja. these pieces are simply lovely and well done! I'm so honored that you used one of my texture stamps and the Sutton Slice to make these. The monochromatic color scheme is gorgeous. I'm impressed!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...