1. nov. 2012

V pričakovanju snežink

Ali pa mogoče še pod vtisom snežnega presenečenja pred dnevi :) Izkoristila sem praznike in se po dolgem času lotila polymer gline. Tokrat sorte Pardo, ki sem jo kupila v Artovi Pravljici v City parku. Všeč mi je, da imam to trgovinico čisto blizu, da lahko do nje skočim med pavzo :)
Pripravila sem si več koščkov, zaključila pa po današnjem mečkanju le tale komplet. Tako je spečen, zbrušen in spoliran. Ker med domačo zalogo nisem našla primerne vrvice, sem obesek za fotografiranje obesila kar na verižico.



After some time I've played with polymer clay again. This is what I managed to finish today. More to come :) already baked, just need some sanding, buffing or just stringing.

18 komentarjev:

  1. Wow, I like it very much:)))Good work.

    OdgovoriIzbriši
  2. og kako lepo...če ne bi bila gor ravno snežinka, bi najprej pomislila na morsko peno

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep kompletek. Baeve so fantastične in vzorček prav lušten. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava zimska pravljica, tale tvoj kompletek. Kot da bi se sneg dejansko oprijel obeska in uhanov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo. Čisto paše v zimsko pravljico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno! Po sijaju se vidi, da si ga spolirala do konca.

    OdgovoriIzbriši
  7. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ah, modro, ki te ljubim modro... :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušten kompletek. Verižica čisto paše obesku, jaz bi kar tako pustila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako nežen, malo zasanjan zimski kompletek. Zelo vešč. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. O, tale je pa res že čisto zimski kompletek. Tudi meni tale verižica kar paše zraven in ne bi menjala za kak trakec.

    OdgovoriIzbriši
  12. Fulllll lep kopletek tak nežen zimski.... enostavno prekrasen :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Res luškan snežinkasti komplet je nastal.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...