3. maj 2013

Uhančkanje v srebrnem

Po temnejših osnovah, ki sem jih zadnje čase uporabljala za medaljončke in uhane, so me zamikale srebrne barve. Primernejše se mi zdijo za tople sončne dni.
Pomanjšala sem nekaj fotografij slik, jih natisnila in spravila med osnovo ter stekelce. Ker imajo osnove po dve zanki, sem med starimi nakitkarskimi zalogami poiskala perlice in kamenčke. . Le enemu motivu nisem našla primernega dodatka, zaenkrat. Zanke za ušesa so iz srebra.
Uhani iščejo lastnice :)

Najprej motiv, ki je prvi kot original odpotoval čez veliko lužo. Ob prodaji sem bila važna "ko marela". 



Motiv korzeta krasi šivalnico ene super ustvarjalke, ki uspe ustvarjati ob treh otročkih. 


Motiv srca sem naredila ob valentinovem, čeprav uvoženih praznikov ne maram. Pe vedno mi je pomemben napis: Najprej moraš imeti rad sebe, da imaš lahko rad tudi druge. 


Motiv rože na oranž podlagi krasi tudi moj mobilni telefon in me spravlja v dobro voljo z napisom: Upaj si biti drugačna. 


Nežni pastelni srčki, kot je prva ljubezen. 


Slika hiške s srčkasto streho je doma pri prijaznih dekletih, ki so jim bile všeč bleščeče rožice in okna z ogledalci.


Vsakič, ko uporabim katerega od motivov s slik, ki so našle dom kje drugje, se spomnim novih lastnikov in upam, da so jim slike še vedno všeč. Vsaka ponovitev motiva je hkrati zahvala njim oz. vam, ki me spodbujate, podpirate,

11 komentarjev:

  1. Krasni so!
    In prvi po vrsti so tudi meni najbolj všeč. Če so še prosti, bi jih imela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Srebrni medaljončki so res bolj primerni za toplejše dneve, ko damo nase kaj bolj lahkega in zračnega. Čudoviti so.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni so in vsak par posebej ima svojo zgodbo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Škoda, da ne nosim uhanov. Prekrasni so, noro fajn pa tisti z ročico in tisto s korzetom, kjer se mi strašansko dopadejo barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Božanski so in tapravi za poletne dni :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti uhančki :-) meni so srčkasti najbolj všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo luštni in zelo tvoji. So osnove iz pravega srebra?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hrandica, osnove so le srebrne barve, zanke pa so iz pravega srebra. Dvomim, da bi bile cenovno dovolj ugodne, da bi jih kdo kupoval iz pravega srebra :)

      Izbriši
  8. motivi so res krasni! prav tvoji. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako lepo pomladno sveži so, vse te barve in srebro. Jaz pa še vedno z užitkom nosim tvoje hiške s patino...

    OdgovoriIzbriši
  10. In jaz sem važna ko marela, da tvoja slika krasi mojo delavnico;) Super uhančki!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...