13. maj 2013

Ko se škatlica obleče v žive barve

Leseno škatlico sem kupila lani v Vicenzi in jo ves čas imela na mizi, polno pisal. Ta vikend pa se mi je le zazdela malo dolgočasna, tako da sem nanjo nanesla nekaj plasti akrilov in jo okrasila.
Čeprav mi je bila všeč, pa sem že na tej stopnji vedela, da ji bom še kaj dodala.



Včeraj sem dodala še napis in nekaj obrob. Zdaj pa je dokončana :) Le še način uporabe ali pa nov dom ji najdem :) Trenutno visi pri vhodu v mojo sobico, da vanjo kaj odložim. Vam je bila bolj všeč prej, al zdaj, ko sem jo še "okrancljala"?



13 komentarjev:

  1. Prečudovita! Pa barve so spet super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je bolj všeč takšna kot je zdaj. Prej ji je "nekaj" manjkalo. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdaj!!! Superca je. Krasno si dodala krila metulja, ki nosi napis "upaj".

    OdgovoriIzbriši
  4. Barvito, razigrano, pozitivno... tvoje :) Super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj, ko je tako lepo okrancljana, nosi podpis 'Sonja' :) Luštna!

    OdgovoriIzbriši
  6. joj kako je lepa, tako lepe poletne barve in napis ji zelo pristoji. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Že prej je bila lepa, ti pa si jo dopolnila :) In polepšala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa je. Za hipec sem pomislila, da si jo dekupažirala s kakšno od svojih slikic. :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. ii, full mi je vsec ta preobrazba in to v obeh stadijih.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni sta všeč obe verziji, naj najde super dom. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Težko bi se odločila kaj mi je bolj všeč. Škoda, da nimaš dveh :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...