9. maj 2013

Skodelčkanje tretjič

Na skodelice sem prenesla še en motiv, ki pa ga je bilo potrebno pred izdelavo predelati in dopolniti po željah naročnice. Ko delam izpeljanke motivov, ki jih nimam več doma, se vedno sprašujem, kako bodo na to gledale nove imetnice. Originali s tem izgubijo na vrednosti?
Saj vem, da pravice ostajajo moje.. pa vendar..Žal pa je nekako potrebo pokriti stroške izdelave originalov in tudi to je eden od načinov.



8 komentarjev:

  1. Krasne skodelice!Da mi ne bi slučajno roza še preveč všeč postala:))))

    OdgovoriIzbriši
  2. kako je krasna tale tvoja delica, nikoli se ne naveličam tvojih lepih izdelkov. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne bi rekla, da originali izgubijo na vrednosti. Meni se celo zdi, da z novo preobrazbo pridobijo novo dimenzijo. Super so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam z Vladko. To je nova dimenzija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz se strinjam z Vladuško. Je neke vrste razvijanje in rast originala.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...