9. maj 2013

Smoothie time

Kaj pa vem, al sem podlegla modni muhi al gre res samo za to, da mi tile novoodkriti zmečkančki/zmešančki pašejo. Meni se zdi, da imam po smoothiju res veliko energije. Po kakšni drugi hrani ali kavi sem utrujena, zaspana.

Današnja kombinacija: banana, jagode, šparglji in sveže stisnjen pomarančni sok.



2 komentarja:

  1. Sonja, bo kar držalo glede energije...kar se tiče kave, je pa tudi res kar si ugotovila, to pa zato, ker kava oziroma kofein preobremeni eno žlezo (se trenutno ne spomnim katero)in ker ta pospešeno deluje, je človek hitro zmatran...pa itak so smoothiji bolj slastni:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno so energetski. Preverjeno, ker si jih pri nas doma že od marca vsak dan pripravljamo.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...