25. jul. 2014

Novi cukrčki

Vsakič sproti si rečem, medaljončkov pa ne več.. res si moram vzet čas za izdelavo novih motivov ali pa vsaj pripravo novejših za tisk. Pa me hitro kdo prepriča, da je treba poskusit še kakšno novo obliko :) tokrat so to lasne sponke oz. po domače špangice. Stekelc imam dovolj, printov tudi še nekaj, pa sem hitro prilepila motive v osnove.
Zdaj so mi pa tako kjut :)
Verjetno bi čudno izgledala s takimi špangicami.. jih bom nosila pa v gumbnicah ali pa zataknjene za rob ovratnika :)


13 komentarjev:

  1. Joj kako su lijepe. Ne mogu oči odvojiti od njih.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Res so cortkane in čudovito narejene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kok so kjut te tvoje špangice :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne so. Jaz bi jih uporabila tudi kot dodatek na kakšni voščilnici. Tako bi bilo še darilce zraven. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za komentarje. Klara, tole pa je super ideja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...ja...take voščilnicoe bi tudi jaz bila zelo vesela... ; D

      Izbriši
  6. A sem ti že povedala, da so čudoviti??? In da imam jaz mojo skoz v laseh, tudi doma :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim, da bi ti tudi v laseh krasno pasale!
    Zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kar zatakni jih v lase:)), čudovite so! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...