13. jul. 2014

Prenova podlage za risanja

Podlage za risanje so praviloma dolgočasne kraft rjave barve. Saj vem, da naj bi bilo bistvo na listu, ki ga uporabljaš za risanje.. ampak vseeno je dolgočasna barva.
Tako sem že na majskem sejmu ARTish, da je dan hitreje minil, začela barvat podlago, na katero sem si pripela seznam prodajnih artiklov in cen. Enostavno ne more biti rjav, moj ne :)

Tehnika ni nič novega, to, kar ves čas vidite pri meni. Mi je pa všeč, da lahko podlago uporabljam na več načinov. Zadnja stran sponke je preluknjana in zato podlago lahko obesim na steno. Kot samostojno sliko, kot nosilec slike ali pa le za sporočilca drugim. Lahko pa bi pripela kak račun, volilni listič ali kaj podobnega.

Na prenovo pa čaka že naslednja podlaga. Še nekaj jih imam :)







2 komentarja:

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...