10. jul. 2014

V delu drugič - oranžna slika

Zdaj ni več tako zelo oranžna. Vendar še vedno ni končana in prav nič ne vem, kakšna bo..
enostavno mi je najboljša antistres terapija, če se prepustim in čisto nič ne planiram.
Vem le, da bo dobila še nekaj plasti.


7 komentarjev:

  1. ooo kako je fantastična in vsi ti detajli ... noro dobro!
    Vidim, da je tudi tebe vleklo na oranžno .-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuu
    prekrasna je
    všeč mi je oranžna
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je zelo zabavno spremljat vse te plasti, ki nastajajo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je. Vse mi je všeč, barve, tehnika in samo mislim si lahko, koliko ur se posvetiš eni sliki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nabita z energijo. Krasna je. Četudi ne bo več nobene plasti, mi je noro dobra.

    OdgovoriIzbriši
  6. Že osnutek mi je bil všeč, tale vmesna faza pa je super :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Že zdaj je krasna. Zelo lepe barve si uporabila. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...