8. jul. 2014

Večerno ustvarjanje - na pol

Prvi podopustniški dan v službi je kar pester. En kup mailov za pospravit, trači za polovit. Včasih me je pred odhodom v službo po daljši odsotnosti zvijalo, tokrat ne. Še sama ne vem, zakaj.
Da bi čim več postorila, sem delovnik raztegnila v pozne ure. Doma pa potem ni bilo več prave energije za karkoli. Čaka me skrojena tunika, hlače.. jaz pa sem stroja porinila ob stran in na mizo postavila slikarsko stojalo, ki že dolgo čaka v kotu.
Nanj sem postavila kos lesa, ki sem ga premazala z osnovo, ko sva s hčero pripravljali njen, veliko večji kos. Tale moj je le 45 x 50 cm velik.
Nanesla sem par plasti akrilnih barv, se poigrala s tuši, pršili, sitotisk tehniko.. preskusila nova akrilna markerja, ki sem si ju kupila pred dnevi.
Za danes bo dovolj. Čeprav je zdaj energije dovolj za nadaljevanje, ampak kdo bo pa zjutraj vstal?? :) Jutri po službi pa nadaljujem, končni izdelek verjetno ne bo imel kaj dosti skupnega s trenutno verzijo :)
Zdaj pa hitro spat, noč bo kratka. 



3 komentarji:

  1. Začetek je hudo obetaven, verjamem, da bo zaključek tudi v tem stilu..:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je že ta verzija všeč in bi lahko bila končna. Kombinacija barv nadušuje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je, taka nabita z energijo.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...