18. feb. 2010

Izlet v packanje

Po nekaj poskusih kar tako, iz veselja, sem se vpisala v online tečaj Sharon Tomlinson Norah's Faces.
Prva in druga lekcija sta za mano, rezultat pa je tale deklica na podlagi.
Do sedaj sem vse obraze barvala z distress inki pri čestitkah in vodotopnimi voščenkami pri slikicah. Tole je moj prvi skok, direkt na glavo, v akrile. Kar precej so se mi opletali, vendar pa je tečaj res dobro pripravljen, tako da se sproti učiš, popravljaš, izboljšuješ.. ni mi žal. Prav gotovo se bom veliko naučila.
Pohvaliti pa moram tudi dve prijazni prodajalki iz Arta v Cityparku, ki se jima je dalo ukvarjati z mano, me poslušati in mi pomagati pri nabiranju barv in platen. Iz trgovine sem odnesla kar nekaj Goldnovih plastenk.



Do zaključenega izdelka mi ostaja še nekaj dodatne dekoracije in senčenj. Pokažem, ko bom uspela :)

Ravno pravi čas, ob mojem silnem navdušenju nad slikami obrazov, pa sem bila izžrebana pri Lisi Lecturi, ki riše vsaj meni res lepe slike. Če bloga ne poznate, vas vabim, da jo obiščete.
Lisa, thank you again.

23 komentarjev:

  1. Sonja, ne morem se načuditi tej sliki. Full mi je všeč. Tudi mene so vsi on-line tečaji navdušili. Če bi imela več časa in veliko, polno denarnico, bi se jih še kar nekaj še udeležila.

    Komaj čakam še kakšno tvojo sliko.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf Sonja, slika te kar notri potegne. Tako zadovoljna, zasanjana. Res imaš zlate prste.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito!! Čarobna slika. Moje čestitke. Sharon Tomlinson občudujem!!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, je lepa deklica. In to še misliš "popraviti". Lisine punčke so tudi tako sladke, spominjajo me na punčke na babuškah, tak cartan obrazek imajo.
    Pa čestitke za nagrado! Imaš pa res srečo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ohohooooo! Tale tečaj ti je očitno zelo na kožo pisan, bi rekla jaz :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo gledam in občudujem, kako ti gre tole fantastično id rok, tub, čopičev......
    In čestitke za nagradico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, tebi pa res vse uspeva. Imaš res magične roke. Kar tako v akril, kaj in že ustvariš nekaj takega. Res si dobra.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za komentarje.
    Nekaj je verjetno tudi v meni, še vedno pa je treba priznati, da brez tečaja slika ne bi bila niti približno taka, kot je.
    Grem naprej vadit :)
    Tanja, če bi šlo, bi si tudi jaz ene par online tečajev dala na spisek in jih obiskala enega za drugim. Pa bo verjetno treba malo počakat :) Nabrat cekinčke..
    Ko bom velika, pa si bom našla še kak tečaj v živo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ej, ti si čist počena....kako je dobra! In kaj šele bo, ko boš še malo vadila?

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale lep obraz me kar not potegen in tele lepe modre oči si svetovno narisala. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za nagrado in pohvale za zelo lepo slikico!Obrazek je lepo narisan, ampak ozadje mi je hudo!!!!!Meni to pravzaprav ni jasno, kako se ve s čopiči zmenite, kam naj vlečejo črte, ker moji mene ne ubogajo niti pod razno:):):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau, nekaj novega, slika mi je zelo všeč. Več ko znaš, več veljaš :-)) Čestitke za nagrado!

    OdgovoriIzbriši
  13. krasna slikaaaa!! in čestitke za nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  14. kaj se ti vse ne lotiš:) super, kapo dol:)

    OdgovoriIzbriši
  15. skok na glavo med akrile se je absolutno obrestoval:)) in še se bo. imam občutek, da še mnogokrat;)
    odlično, res. ni za verjet, da je to prvo delo na tak način.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita je! Prav vse na njej mi je všeč (od barv, do obraza in še česa). Kapo dol. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. sonja, neverjetna si da veš!!!!!!
    mislim, da imaš res čarobne prste, saj je ni stvari, ki se je ne lotiš in izdelaš v piko natančno!!!
    pohvale in čestitke za nagrado!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlična! Oči so me še posebej pritegnile. Tako zelo žive so!

    OdgovoriIzbriši
  19. Waw, super je! Mi je všeč, kako malo postrani preko ramena gleda ozadje. Super!

    OdgovoriIzbriši
  20. o superca, kar se lotiš ti uspeva.. res zlati prstki, lepo ustvarjanje še naprej.. lp

    OdgovoriIzbriši
  21. vau čeudovita je. če ne bi prebrala, bi mislila, da ne slikaš prvič z akrili. super!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...