3. feb. 2010

Naša je pa z borovnicami

Nelyini recepti so vedno OK, kar sem jih sprobala. Pa sem šla na hitro stestirat še tega zadnjega, za linško torto :) Marmelado so pri nas nadomestile zmrznjene borovnice z rjavim sladkorjem, ki sramežljivo kukajo izpod razlite "mreže" :) Dobra je pa za vseh 10 obliznit.


Prepis z Nelyine strani: 

Še recept, če je komu "padel cuker" - gre hitro!
Linška torta:
200 g moke
200 gramov mletih lešnikov ali madljev, ali orehov...(jaz sem kar zmešala, v zamrzovalniku so se valjali ostanki od praznikov)
200 g margarine
2 jajci
150 g sladkorja
pol žličke mletega cimeta in /ali klinčkov (količina po želji - več daš, bolj diši:-)))
naribana limonina lupina
malo pecilnega, ščepec soli
kisla marmelada za premaz.
Na hitro zgnetemo krhko testo, damo na hladno. Razvaljamo v pomaščen tortni model (2/3 testa), premažemo z marmelado, na vrh naredimo mrežo. Pečemo pribl. 3/4 ure na 180 st.
Dober tek!

11 komentarjev:

  1. Joj, lačnaaaaa! Zgleda prav mamljivo dišeče... grem raje v posteljo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Porkaš no...a zdej bo pa vsak večer ena skomine delala?!!!!?...včer sm se potešila z čokolado, kuga nej pa dons na lačne oči prpopam?!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pišuka kolk dobr zgleda! Pa borovničke praviš?Njami, najmi,.....Ala Alenka dol z računalnika,:):):)to ni več zate:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. A te je premamla kaj?? Na moji je bla slavna Suzyjina figova marmeladka,ti si pa kar borovničke gor dala, zanimivo in za sprobat ;)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Se mi cedijo sline :) Bo za poskusit!

    OdgovoriIzbriši
  6. Njami... tole pa res odlično zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  7. mmmmmmmmmmmmm super izpeljava recepta! Bomo probali:-)
    Lili, zdaj sem ti pa še bolj fauš, ker za figovo marmelado bi bila skoraj pripravljena streljat:-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. mmmmm...super izgleda a vjerujem da je isto tako ukusna...

    OdgovoriIzbriši
  9. Madonca, zdej sem pa kr lačna ratala, kok fajn zgleda, si kar mislim, da je dobra od h.....

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow...that looks so delicious. Makes me want to start baking today.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...