19. feb. 2010

Norah's Faces - dokončana prva slika

Po navodilu Sharon je končana slika taka:

36 komentarjev:

  1. Super ti je uspela. :) Ptiček mi je ful všeč. Bom mogla pogledat, če imam kakega doma. Pridejo prav tile servetki, a ne? Jaz sem že mislila, da sem jih brezveze zbirala, ko me je minilo servetno delat, potem pa ko so slike prišle na vrsto, pa vse prav pride. :) Jaz sem tudi včeraj pripravila ozadja, da bom lahko danes slikala. A tisto temnopolto boš probala? Mene ful mika, ampak se bojim, da bom zafurala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. In sem ravno mislila vprašat če si narisala ptička, pa je verjetno servetna ;)
    Super skombinirana.
    Res občudujem vse (pogumne), ki se lotite teh tečajev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj punce!!!!!A tudi servetki so gor?
    Kakor koli men je tole zelo všeč.Bravo!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem bila kar zadovoljna, ko sem videla, da imam tale servetek s ptičkom doma :) Veliko sem jih že podarila, pa še vedno imam kup servetkov :) Kot kaže, bodo zdaj prišli prav :)
    Jaz imam trenutno pripravljeno eno ozadje 10 x 10, pa bi rada na tej drugače postavila obraz, naredila drugje transfer..
    Za temnopolto se pa še nisem odločila, moram video posnetke najprej vse pregledat.
    Aja, pa rumene barve nimam nobene goldnove in sem zmešala Louvre z medijem.. se da čist lepo uporabit :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je! Tebi pa res vse lepo uspe, česarkoli se že lotiš. Bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Full dobra slika! Lepo, da si se lotila še tega in odkrila, kaj vse še zmoreš narediti.
    Upam, da kmalu nastane še kakšna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita slika in neverjetno, da se da tako uporabiti tudi prtičke. Če kakega rabiš, imam jih ogroooomno škatlo. Ideja za naprej. Si pa od sile, po norih izdelkih v vseh mogočih tehnikah, postaneš še odlična slikarka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je!!!!
    Le koliko neverjetnih talentov ti še skrivaš v sebi?

    OdgovoriIzbriši
  9. Res prava umetnina. Ti pa res obvladaš vse česar se lotiš.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro je to prišlo, dobro! Hint: tudi na Julijine layerje pride servetna ful dobro.

    OdgovoriIzbriši
  11. Še dobro, da je končana. Vsakič, ko jo pokažeš je lepša :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo in pravljično, tiste pravljice, ki imajo podlago v resnici. V njenih očeh bi lahko kar plavala!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vsem za komentarje :) Brez vas bi včasih kar obupala.. potem pa mi s komentarji pomagate zbrat voljo za nadaljevanje.

    Kitty, daj dražit :) ne morem dveh naenkrat delat.. a ne, da ne????.. ti sigurno veš, da ne znese :))))

    OdgovoriIzbriši
  14. Vau. O, vau! Sonja, ti si nora! Najbolj pozitivno nora, kar se da. Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna je! Sicer ne poznam tehnike in niti približno ne vem kako se tole dela - ampak efekt je superski.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako je lepa! Super ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  17. Sem pogledala še prejšnjo objavo, zdaj mi je jasno za kaj gre. Moj globok poklon, do tal.

    OdgovoriIzbriši
  18. tebi se tako zelo poda tisti rek, ki pravi, da so meje tam, kjer si jih postavimo... nikar jih postavit. ali pa vsaj - jih premakni do skrajnega roba uživancije:)

    OdgovoriIzbriši
  19. se strinjam z Mojco...tvoje kao "pacanje" res nima meja....slika je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  20. Bjutiful, Sonja! Dobra kompozicija in bravo za prvo uporabo akrilov. Izgleda, da imaš tudi za akrile že prirojene sposobnosti! (PS: Goldni so v vseh sortah variantah, tako da se da z njimi delat vse sorte čudeže - pametna odločitev, čeprav so draaagiii.) Za to tehniko se pa da itak uporabit vse, zato: dobrodošla med 'hrčki' (zbiram vse sorte koščke vse sorte materialov); kmalu boš imela prostorske težave! Hi, hi! ;) Še tako uspešno naprej! (Pridem še gledat na tvoj blog).

    OdgovoriIzbriši
  21. Odlično si jo zaključila, res si neverjetna s vsemi svojimi sposobnostmi. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  22. :))) servetki ... sem jih mislila vrečt stran, pa sem se še pravi trenutek premislila :))) še dobro :))

    OdgovoriIzbriši
  23. hi sonja! beautiful artwork.....! thanks so much for stopping by my blog and saying hello! it's great to meet you! :))

    OdgovoriIzbriši
  24. Vauuu, Sonja. Ti si res deklica za vse. Kar primeš v roke, se ti posreči. In tale slika ... Noro dobro!

    OdgovoriIzbriši
  25. Hi Sonja! She's beautiful!! I'm having so much fun doing our 'homework' and hope you are too!

    Thanks for your sweet visit :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Ko bi ve vedele, kok vas je luštno brat :) In ja, pri tej sem uživala, do konca in še naprej uživam pa tudi pri novih, ki jih moram narest za vajo :)
    Servetke bom zdaj verjetno tudi jaz drugače gledala :)

    Creatissimo - Joži, jaz že imam težave :) Nakitkam, fimam, čestitkam, knjigice sestavljam.. in že 25 let šivam.. uhh.. in vsi tile hobiji zahtevajo svoje zaloge, spravljene ostanke, nujne pripomočke :) tudi jaz redno obiskujem tvoj blog, čeprav se ne oglasim vedno :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Par dni me ni naokoli in skoraj zamudim take lepote. Prekrasna slika!!!! Tehnike itak ne poznam, ma očitno je tečaj super, pa roko imaš tud ta pravo.

    OdgovoriIzbriši
  28. Noro dobro! Imaš pa res brezmejne ideje!

    OdgovoriIzbriši
  29. Kaj naj sploh napišem, kar že druge niso ;) Res si mojstirca. Mojstrica s pogumom!

    OdgovoriIzbriši
  30. mislim, da mi sploh ni treba nič napisati kajti druge so povedale že vse. obe sta osupljivi, ti in slika!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...